Nytt favorithalsband

Mitt nya favorithalsband som jag hade på mig i mitt senaste outfit inlägg som du hittar HÄR!
Detta är från märket VJ since 1890 och är designat av ingen mindre än Isabella Löwengrip, eller Blondinbella som hon också kallas och är mera känd som! 
 
Det är i äkta silver och har så vackra stenar som verkligen glittrar! Kedjan är även i perfekt storlek men man kan ändå spänna det några millimeter mera då den har två stycken hål man kan haka i! 
Detta är så fint till vardags men kan också vara fint till fest om man vill ha ett lite mera simpelt smycke! Märkte också när jag öppnade förpackningen att detta halsband passar riktigt bra ihop med mina örhängen jag köpte från Ur&Penn i Umeå! (HÄR)
 
Detta halsband kan du beställa från denna sida!


ebba    •  

men åh vad fint!
svar: tack så mycket, de var det verkligen :) kram

S A N N A♥    •  

Så fint!!!

S A N N A♥    •  

Så fint!!!

Skogsraah ☾    •  

Så fint!

Emma Engström    •  

Riktigt fint halsband! :)

Amanda    •  

Jättefint! Älskar när de är "enkla"

Prietha    •  

Åhh så fint, perfekt till både vardag och fest!!

ɑ n n i k ɑ    •  

Super fint halsband :D

milina.blogg.se    •  

Jättefint!

Linn Strömberg    •  

Så fint! <3

Amanda Engberg    •  

Åh så fint! :)

Pauline    •  

så fint! :)

daniela    •  

ååh så fint!!

N    •  

Superfint!

Ida    •  

Enkelt och snyggt :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad fint :)

MALIN    •  

Vilket vackert halsband!

Julia    •  

Åh! Litet och enkelt, men ändå så himla vackert!

Celine    •  

Så snyggt halsband!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!