OOTD

Detta fick då bli min outfit för första skoldagen i årskurs 2! Känns helt sjukt att vi har påbörjat andra året redan och att man snart är halvvägs klar som frisör! Vi hade en helt vanlig dag idag från klockan 8.00-16.00 vilket var superjobbigt men som tur är det ju fredag redan imorgon! 
 
Denna toppen från BikBok tycker jag verkligen om! Det är en helt vanlig peplumtopp och jag älskar peplum och omlott på tröjor, det är så skönt och fint! Byxorna är mina favoriter som jag fyndade i Tammerfors för 2 år sedan kanske(?) och de börjar bli lite slitna och en aning gråa, men jag hoppas att jag kan använda dom ett tag ännu! Och idag hade jag på mitt nya halsband som kom hem med posten igår och är totalkär i det redan! Kommer skriva ett skilt inlägg om det imorgon och flera detaljbilder! :)
 
Vill ni se flera outfits här i bloggen?


Elin    •  

Jättefin outfit!! :)

Anonym    •  

Riktigt fin outfit! Kul att tiden går fort :)

N    •  

Fint!

Prietha    •  

Åh så fin outfit, gillar verkligen byxorna! Är det låg midja på dom?

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Hej! Jag had just nu en veckans blogg tävling på min blogg och det skulle vara superkul om du ville vara med och delta. Tävlingen hittar du här --> http://ztinas.spotlife.se/2015/08/10/veckans-blogg-tavling/
Kram!

ebba    •  

fler outfits! så himla fint ju :)
svar: men åh tack :D kramis

Matilda Wikblom    •  

supersnyggt! :)

Sanna Eriksson    •  

Kul med outfits, kör på det! Himla fin <3 :D

sandra    •  

nice!

Liene Svärd    •  

Jättefint! :D Fler såna inlägg gärna. Vill själv också lägga upp outfits då och då.

Alice    •  

Åh, snyggt!

Linn Strömberg    •  

Såå snyggt! <3

Amanda Engberg    •  

Så snyggt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygg outfit! :)

Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme    •  

Snygging och absolut! Ska vi göra ett bloglovinbyte förresten?:* Kram!

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad snyggt :)

S A N N A♥    •  

Vad snygg outfit!!

Carolinahannamaria    •  

Fint! :)

Pauline    •  

fint!

Agnes    •  

Super fin topp verkligen! :)

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Åh vilka snygga jeans!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!