New accessories

 Lite till av det jag köpte i Umeå! Köpte dessa riktigt fina örhängen för bara 20kr / 2€! Har inte köpt ett par örhängen på säkert 2 år eftersom att jag har uttöjning i ena örat, men nu tänkte jag ändå slå till då dom var så billiga! Får se när dom kommer till användning :)
 
Sedan köpte jag även två paket med metallic tattoos då det var något erbjudande att man fick ta två paket för 50 kr / 5€! Valde då dessa två och tror jag kommer spara dom tills sommaren då man är brun och fin!
Allt är alltså från Ur&Penn!


Vanessa andersson    •  

örhängena var verkligen fina:) visst är de fint med "fake tatois" älskar de, Hehe spara också mina till sommaren när jag är aningen brunare ;)

Ebba    •  

Vilka fina örhängen!

Svar: åh tack så mycket :)

Alice    •  

Flash tattoos är ju sååå snyggt!

Julia Wisniewska    •  

Men gud vad snyggt!

Petra    •  

Är så taggad på att bära dessa tatueringar i sommar!

Elin    •  

Fina köp! :)

Céline    •  

riktigt fina grejer! :)

S A N N A ♥    •  

Åh vad fina! Såna där fejktatueringar är så fina!

Amanda    •  

Åh så fina saker :)

Sara Ekman    •  

fint :)

ISA    •  

kul med lite shopping! älskar rea på örhängen, haha. Då går jag loss ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vill också testa dessa tatueringar! :)

Emma    •  

Örhängena är väldigt fina! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt :)

Prietha    •  

Är jättesugen på metallic tattoos, speciellt till balen och skolavslutningen!

linah    •  

åhh va snyggt:D!!

Celine    •  

Åh vill testa sådana där tatueringar! Du måste lägga upp bilder på hur det ser ut sedan!

Svar: Jo det kan jag göra! :)
Henrietta Nylund

Ellen Gräntz    •  

Åh så fina grejer! :)
sv: Självklart, låna på!

purposes.blogg.se    •  

Väldigt fin och bra priser!^^

Matilda Wikblom    •  

så fint med såna tatureingar! Måste också införskaffa mig till sommarn :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Fina örhängen! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!