Dagens lista

 
Dagens dricka: Coca-Cola. Har börjat dricka det lite för mycket nu igen...
 
Dagens vill ha: En button up skjorta i linne.
 
Dagens tanke: Jag har funderat fram och tillbaka vad jag ska göra för ändringar i min walk-in-closet.
 
Dagens önskan: Att få sommarlov nu och kunna resa till Spanien som planerat.
 
Dagens klädsel: Slitna jeans, GANT långärmad, min nya svarta bomber och ett par svarta Nike roshe run. Nu börjar det vara dags för våroutfits!
 
Dagens planer: Skola, tandläkare och event.
 
Dagens låt: En nyfunnen favorit, Work from Home - Fifth Harmony!
 
Dagens funderare: Vad jag ska hitta på efter skolan. Har ju dock ett år kvar men tiden går ju så snabbt! Är inte säker ifall jag vill jobba som frisör hela livet, men får se hur livet ser ut om ett år!
 
Dagens glädje: Att jag ska spendera helgen i Helsingfors! Har sett fram emot detta så länge.
 
Dagens störande: Gjorde ju ett helt inlägg med saker som jag stör mig på LÄNK. Men om jag måste nämna något nytt är det nog fejkvänner eller fejk personer överlag. Klarar inte av såna som ena sekunden talar skit om någon och den andra sekunden är dom bästa vänner igen.
 
Hittade denna lista på pdotters blogg och har ju gjort en liknande förr, men tänkte köra på en ny denna gång!


MALIN    •  

Jättekul att läsa! Och dina flätor - såååå fina! Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Älskar flätorna, så snyggt :D

Amanda Aikioniemi Persson    •  

Vilken rolig lista :)
Så snyggt med flätor så, tyvärr har jag för kort hår för att ha det "/

Amanda Jönsson    •  

Men kul lista!

kajza    •  

sv: Ja visst är den, tack :)

Ha en bra dag!

Hillevi    •  

Vill också ha en button-up skjorta!

Sofia    •  

Såå fint hår!

Underbart inlägg! Älskar flätorna :)

Ebba    •  

riktigt fina flätor!

svar: ja superkul verkligen :) KRAM

Julia    •  

rolig lista :)

Josse    •  

Älskar din frisyr!

Tilda Barkselius    •  

Kul att läsa!

ebba    •  

roligt med sådana listor ibland :)

Pauline Hurtig    •  

så snygg frissa!

kajza    •  

Så fina flätor! Jag älskar att ha sådana, så fint men man slipper även håret! :)

Linn Strömberg    •  

Kul att åka till Helsingfors :D

Svar: Jaa, är så sjukt taggad!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

V I L M A L A ♔    •  

Hahah jag dricker cola zero 24/7 ahhaha xx

N    •  

Borde också börja med listor, i like it!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Älskar listor, så kul att läsa! :)

Danielas Dagbok    •  

så fin frisyr!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!