Saker jag stör mig på

- Personer som avbryter en då man håller på att tala. Blir så galen!
 
- Personer som ändrar personlighet beroende på vem dom är med.
 
- Såna som mitt i allt slutar blogga i flera veckor/månader och man kikar in varje dag och blir lika besviken (haha, känner mig så självisk nu)
 
- Restauranger som har ovassa knivar (????) speciellt pizzaställen, förstår inte poängen med att inte kunna skära sin mat utan att det blir som ett träningspass!
 
- Personer som alltid envisas med att skriva saker på engelska, men inte alls kan stava...
 
- Då kunder går iväg medan man håller på att lägga maten på deras bricka och står där som en idiot och funderar om de tänkte komma efter sin bricka eller om man måste föra den till dom.
 
 - När något står klart och tydligt i ett blogginlägg och sedan frågar någon om det ändå i kommentarerna... LÄS INLÄGGET!
 
- Personer som smaskar och/eller äter med munnen öppen.
 
- När man har gjort en egen blogglista eller gjort om en/flera som man har hittat och sedan ser flera bloggare som använder samma lista utan att ge credit...
 
 


rememberthiis.blogg.se    •  

oh stör mig också på folk som avbryter, finns dem som avbryter precis allting man säger o liksom får ens mening att handla om dem istället fast man egentligen berättade något om sig själv

ISA    •  

haha kan skriva under på samtliga typ, även om jag blev träffad av vissa! haha

Helene    •  

Haha kul inlägg! :P

Linn Strömberg    •  

Andra uppifrån och tredje nedifrån!!! Håller meeeed.

Ebba    •  

intressant inlägg!

svar: tack så jättemycket :) KRAM

Celine    •  

Haha det där med engelska!!! Värsta!

Amanda    •  

Nr 2 hatar jag också!

sandra    •  

kul att läsa :)

Hillevi    •  

Kan relatera på så många haha!

Prietha    •  

Känner igen mig så mycket! Får ursäkta om jag snott någon blogglista av dig!

Cassandra Haraldsson    •  

Kan hålla med dig på vissa punkter :)

MALIN    •  

Väldigt intressant att läsa! Haha människor som försöker skriva på engelska men som inte kan stava, är såååå kul! Kram

Emelie Pahlin    •  

Håller med om den första! Rolig lista! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Men gud så intressant inlägg, kul haha! :) Kramar tjejen, ha en fin dag!

wilma    •  

Åh håller verkligen med på allt haha!

Amanda    •  

Roligt inlägg! :)

Tilda Barkselius    •  

Alltså det där med knivarna är ju så sjukt. Kan vara andfådd efter att ha försökt skära igenom sin mat hahah :)

Svar: Ja usch, det är ju så jobbigt haha!
Henrietta Nylund

Amanda Jönsson    •  

Åh va kul att läsa!

Beatrice    •  

Kan nog bocka av mig själv på dem flesta, vissa saker du skrivit är verkligen så jobbigt!

Pauline Hurtig    •  

åh känner lika på så många!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!