Lovely frappucchino

 En till Essence Longlasting Lipliner till min lilla kollektion! HÄR kan du se swatches på två andra färger från samma serie och lite allmänt vad jag tycker om dom!
 
En dag då jag var i Minimani med mamma och handlade fick jag för mig att kolla i Essence hyllan ifall det fanns något intressant, och hem kom jag med denna läppenna i färgen 05 "Lovely Frappucchino"! 
 
Färgen är rätt så djup och mörk på läpparna enligt mig då jag inte är så van med mörkare färger. Den ser väldigt röd ut på swatchen, men färgen liknar lite mera färgen på läppennan skulle jag säga. Överlag är den en riktigt fin brun/röd nyans! 
 
Äger du något från Essence?


Linn Strömberg    •  

Otroligt fin färg!

Tilda Barkselius    •  

Jättefin färg!

Flisan    •  

sv: ja eller hur :D

Ronja    •  

vilken fin färg :)

MALIN    •  

Vilken snygg färg! Min favorit! Kram

ebba    •  

vilken härlig färg!
svar: tack så mycket :) kram

sandra    •  

fin färg!

Frida    •  

Åh så fin färg :)

Ida - foto & häst    •  

åh så fin! :D

Netti Starby    •  

Åh vilken fin färg! :-D Kram

ERCI    •  

Åh vilken snygg färg!!

VERONICA - fashionblog    •  

Wow sån vacker färg! Så fint! :) Kramar tjejen!

Erica Andersson    •  

aldrig hört talas om det märket faktiskt, färgen ser superfin ut!:)

sommarblom.blogg.se    •  

Fin nyans!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Härlig färg, själv fick jag hem en läppenna som jag inte alls tycker om men men får blanda ut den med andra färger ;D

50,5 kvadrat    •  

Snygg färg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!