Billigaste läppennan någonsin?

Dessa två läppennor är helt klart en av mina favoriter då det kommer till läpp produkter! Dessa kostade ynka 1,89 € / 19 SEK vilket man aldrig skulle tro med tanke på hur bra dessa är! Verkligen värd varendaste slant och man skulle kunna köpa upp hela kollektionen av dessa eftersom att de är så sjukt billiga! 
Här ovan har jag swatchat dessa på handen. Den röda är i färgen 06 A Girl's Dream och den nude färgade är 08 Girl Next Door.
Hållbarheten på dessa är verkligen bra! Jag hade på den röda på julafton och åt trerätters middag + småplock på kvällen och nästan ingenting hade lossnat av färgen! Den nudefärgade har kanske liiite sämre hållbarhet, men det är inte så värst synligt då den smälter ihop lite med läpparnas egna färg.
HÄR och HÄR är två inlägg där jag har på den röda färgen!
 
♥♥♥♥♥ / ♥♥♥♥♥
Dessa får helt klart 5/5 i betyg med tanke på det otroliga priset, pigmenteringen och hållbarheten! Dessa rekommenderas starkt!
 
Dessa är köpta på Minimani i Vasa. Vet tyvärr inte var man annars kan hitta dessa!


Anonym    •  

Superfina färger verkligen! :D Kul med ett billigt (och bra) läppennor!

Linn Strömberg    •  

Grymt pris! och sååå snygga färger :D

Elin    •  

Roligt när man hittar bra produkter till jättebra pris! :D

MALIN    •  

Vilket bra tips och pris! Snygga färger dessutom! Kram

Tilda Barkselius    •  

Sjukt fina färger och underart när man lyckas hitta bra produkter till lågt pris!

Netti Starby    •  

Åh vilka kap och färgerna är helt underbara! Kram

Zara    •  

Hej! Vill du ha chans att bli länkad hos mig? Vore super kul om du ville delta i veckans blogg hos mig, kram! :)

Ida - foto & häst    •  

gud så snygga färger och vilket kap! 19kr är ju ingenting :D

Frida    •  

Vilka fina färger och va billigt !

ebba    •  

så snygga!
svar: tack så mycket :) kram

MADDISENJ.SE    •  

De såg jättefina ut!

Jenny Karlsson    •  

sv: tusen tack! :)

Åh älskar när man hittar bra smink för så billig peng :) jätte fina färger var det också!

Jenny Karlsson    •  

sv: tusen tack! :)

Åh älskar när man hittar bra smink för så billig peng :) jätte fina färger var det också!

Jenny Karlsson    •  

sv: tusen tack! :)

Åh älskar när man hittar bra smink för så billig peng :) jätte fina färger var det också!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Den ljusa färgen var sååå fin :D

Jessy    •  

Dom ska jag ta mig en närmare titt på, bra tips! Hoppas du får en kanon bra fredag, kram :)

linah    •  

snygga färger!! <3

Angelica    •  

Bra tips! Ska definitivt se om jag kan hitta dem nånstans :D

Isabella Huynh    •  

oj vad billigt och fina!

Julia    •  

så bra pris :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!