Svenska favorit Youtubers

Här ovan ser ni mina favorityoutubers från Sverige! Jag gillar dock mera att kolla på Youtubers som talar engelska, men om man ser någon intressant produkt på deras kanal som inte finns i Norden blir man ju lite besviken, så då vänder jag mig till svenska youtubers då jag vill veta om olika produkter som finns i Norden! HÄR är mitt inlägg om mina favorityoutubers som har sin kanal på engelska!
 
Vilka är dina favorityoutubers?


Tuva Björnwall    •  

så bra, allihopa!! :D

milina.blogg.se    •  

Therese Lindgren, Anty, Thomas Sekelius, Sabina Decireé och Ida Warg! :)

Linn Strömberg    •  

Bra youtubers allihopa! Inom Sverige är mina favoriter Therese Lindgren, Thomas Sekelius, Sash och Manfred Erlandsson :D

Alla dessa är ju verkligen grymma! :)

Sanna    •  

Jag brukar inte kolla så mycket på svenska youtubers, kollar mest på dom som pratar engelska faktiskt :)

Lydia    •  

Linn ahlborg!

CAMILLAESI    •  

kul inlägg :D

Min favvis är såklart therese :D Hon är så bra med kameran

Svar: Vad kul att du gillade det! Ja hon är verkligen en härlig person att kolla på!
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

kollar bara roliga djurklipp på youtube haha

MALIN    •  

Kul att se! Felicia är min nyfunna favorit - sååå grym! Kram

Daniela    •  

Jag YouTube ar på engelska, sök på DaniBee så hittar du mig! Säg gärna vad du tycker! Kram

Svar: Vad kul! Ska kolla in! :)
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

Så roligt att se dina favoriter!! Mina är Felix (aka Pewdiepie), Thomas Sekelius, Sam (2chips1cola), Therese och Katerina Beauty :)

Tilda Barkselius    •  

Åh älskar Therese!!

Netti Starby    •  

Åh dessa måste jag kika på! Kram

Lizette    •  

Älskar youtube! Kika gärna in på min blogg om en sundare hälsa utan pekpinnar.

SMATILDA    •  

Mina favoriter också! :D

Natalie plus Co.    •  

Svar: Ja dessa pannkakor blev helt galet smarriga! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!