Favorit Youtubers

Nu tänkte jag dela med mig av mina favorit Youtubers just nu och jag tänkte även dela upp det i två (eller tre) inlägg eftersom att jag ser på ganska många just nu. Först ut är några av mina absoluta favoriter!
Carli Bybel
 Hon är ju såå fin och så bra på att sminka! Älskar hennes tutorials. Här ovan ser ni också hennes egna palett som hon gjorde tillsammans med Bh Cosmetics, och jag beställde faktikst själv den paletten nyligen och älskar den!
 
Tati
Jag brukar nästan mest se på Tatis videos, hon gör så många bra som är intressanta för mig att se! Hon gör mycket ''Drugstore dupes'' videos alltså att hon berättar om budget ''kopior'' av dyrare produkter vilket är riktigt kul att se!
 
 
Shaaanxo
Jag har nyligen börjat se mer och mer på hennes kanal och hon är riktigt duktig! Jag gillar att se på olika swatch videos före jag bestämmer mig för att köpa någon produkt, och hon har många bra sådana!
 
 
Angela Lanter
Då jag började på att se på Youtube var Angela en av dom jag såg mest på, men nu har det faktiskt lämnat lite åt sidan. Gillar att hon inte har så värst långa videos och tycker hon är så himla söt.
 
Vilka Youtubers brukar du se på? :)


MALIN    •  

Kul att se dina favoriter :) Min absoluta favorit är Desi Perkins! Kram

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så härligt inlägg, bara ääälskar detta! :) SÅ bra!

Älskar att kika på alla dessa! :)

Tilda Barkselius    •  

Tack för tipsen, de var nya för mig allihopa :)

Jarina    •  

Åh va många bra tips! :)

Gabriella    •  

Några utav mina favoriter också, såå bra!!

Amanda Forsman    •  

Jag brukar kolla på Therese Lindgren :)

Linn Strömberg    •  

Åh vilka bra tips :D
Jag kollar mest på svenska youtubers faktiskt. Therese Lindgren, Sash, TheLineUp, Thomas Sekelius Wilma Holmqvist (och Emil) typ.
Sen är IAMKARENO, From Head To Toe, Ingrid Nilsen och Clothesencounters grymma cokså :D

Svar: Bra tips där ju!
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Vilka bra tips! :-D Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

ÄLSKAR CARLI! Dog när hon svarade på en av mina kommentarer en gång xD Beställde hennes palett förra året och fick hem den perfekt till min födelsedag. Bästa paletten jag någonsin haft! Funderar på att beställa den igen nu innan de höjer priset :D

En annan youtuber som jag verkligen gillar är Samantha Maria, hon bor utanför London med sin fästman och deras två överdrivet söta hundar. Hon har ett väldigt stort konto på youtube så jag tror hon är en av englands största youtubers inom skönhet/mode :P Väldigt mysig är hon.

Amanda Jönsson    •  

Åh men tack för tipsen!
Jag tittar väldigt mycket på Therese Lindgren, Claudia Sulewski och Felicia Aveklew!

Josse    •  

Bra tips!

Sara Ekman    •  

Nice! :)

Jennifer    •  

Tati kollar jag också på, storgillar henne! Fleurdeforce är en stor favorit hos mig, har du kollat in henne? :)

Maria Linnea    •  

Har inte hört om någon av dem förut, måste kolla in dem! :) Brukar se på Zoella, Tanya Burr, Velvetgh0st, och som hälsosam-mat-youtuber Niomi Smart! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!