Två nya favoriter

Det har varit många som har velat att jag skulle berätta lite mera om sminket som jag köpte i Stockholm och idag tänkte jag presentera dessa två, mina nya favoriter! Har ännu inte testat på mascaran och eyelinern så det kommer senare i samma inlägg som läppstiftet :)
Kolla in i detta inlägg vad jag köpte i Stockholm!
Detta är då alltså en matt bronzer från Too Faced som verkligen doftar choklad! Genast man öppnar förpackningen fylls rummet av chokladlukt! Denna har alltså inget skimmer alls i sig som jag annars har gillat att ha i mina bronzers men oh my god, kommer aldrig gå tillbaka till en skimrig bronzer efter detta, eller någon annan bronzer över huvud taget! Detta är verkligen en mirakelprodukt som ser så underbar ut på huden och den är så dryg, man behöver bara doppa borsten lite i produkten för att få rätt mängd, så den är verkligen pigmenterad! Love it, rekommenderas verkligen! 
Det här var verkligen svårt att fånga på bild, men till vänster har jag ingenting under ögonskuggan och till höger har jag använt Too Faced shadow insurance! Och wow säger jag bara, vilken skillnad! Denna primern ger verkligen ett helt nytt liv till ögonskuggan och lyfter fram pigmenten och gör att ögonskuggan hålls på hela dagen! Detta är verkligen en ny favorit i sminkväskan!
 
Hoppas ni har fått en liten inblick i hur produkterna är nu! Väldigt svårt att fånga allt på bild och att förklara hur bra dom är, man måste bara prova dom!


sandra    •  

nice!

Anonym    •  

Verkar superbra!

Linn Strömberg    •  

Åh vill ha bronzern!

ronja    •  

Åh måste köpa produkterna då jag åker till London, längtar bara efter att få testa bronzern! :)

Johanna Svensson    •  

Åh vad häftigt att det doftar choklad :)

MALIN    •  

Pudret från Too Faced är grymt!! Har ett själv som jag verkligen älskar :)

ebbae    •  

måste testas!

svar. tack så mycket :) kram

Johanna Davidsson    •  

Nu följer jag dig på bloglovin :)

Fru Boholm    •  

Roligt att du blev så nöjd med produkterna :)

Amanda Engberg    •  

Vilken skillnad det blev!
Sv: Det kan jag verkligen göra! :)

milina.blogg.se    •  

Nice! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Tycker du fått med det väldigt bra, ialalfall så bra att jag är överygad! Gud så bra produkter!! :) Kramar tjejen!

Amanda    •  

Åh så fina de ser ut!

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh, blir himla sugen på primern! :) Har så mkt bronzingpuder så jag känner väl att det hade vart knasigt att köpa en till, men nästa år kanske :)

Ellen Gräntz    •  

Ja wow vilken skillnad! Coolt!

Alice    •  

Himla sugen på att testa den bronsen!

MATILDA    •  

Åh den bronzern måste testas! :D

Viktoria Eriksson    •  

Borde verkligen testa! :)

Ida - foto & häst    •  

Åh verkar ju vara såå bra! Är så sugen på att prova Chocolate Soleil, får nog ta och beställa den :D

marianorrgard    •  

vilken enorm skillnad det blev med den primern! :) har aldrig använt primer förut, men så använder jag ögonskugga så pass sällan för tillfället iaf, så blir nog inte aktuellt för mig om det inte kommer en period där jag även sminkar ögonen till vardags förstås.. :) Och oj så härligt med chokladdoftande bronzer!

Svar: Ja eller hur! finns ju också primers för ansiktet som hjälper till att sminket ska hållas på plats hela dagen och bli jämnare! :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!