Stockholm shoppingen

Pro Longwear concealer från MAC i färgen NW20. Har haft Select cover-up concealern förr men nu tänkte jag testa på denna! Kostade 175 kr.
Inne på Sephora hittade jag dessa! Too Faceds 4 toppsäljare som jag är väldigt taggad på att testa! Speciellt läppstiftet i en riktigt krämig nude färg och bronzern som verkligen doftar choklad! Dessa kostade 160kr.
Sökte efter en ny eyeliner inne på Sephora eftersom att min hade gett helt och hållet upp, så då föll jag lite för denna från Benefit! En gel eyeliner med snedskuren borste! Något jag inte har testat på förr så ska bli kul att testa :) Denna var en miniatyr så då kostade den 100 kr.
Mysbyxor från H&M i riktigt skönt material! Sökte efter såna väldigt länge och dessa blev mina för endast 99kr! 
Ett votivljus från Yankee Candle! De hade bara typ 3 olika dofter i affären och bara småa storlekar så fick bli endast denna nu! Kommer nog köpa flera i framtiden då jag hittar någon doft jag gillar! 29kr kostade denna :)
Sååå mysig kofta från Zara som blev min för endast 129 kr! Så härligt material och helt perfekt! Jag som bara har en kofta från förr behövde verkligen en till! Och sedan en gullig topp i babyrosa med volanger som jag köpte lite bara för att faktiskt. Blev min för 100kr!
Och sedan igen lite glam tattoos från Ur&Penn! Dessa var på rea för 20kr per paket men köpte bara ett. Tyckte dessa var riktigt snygga!
 
Så som ni ser så var det inte så jätte mycket shopping egentligen, mest smink och sådant men det var ju faktiskt det jag var mest ute efter under resan!
Jag tycker ändå nästan att jag knappt hittade något alls under resan :( Var mest taggad på att shoppa på tax freen på båten men där var priserna faktiskt nästan lika dyra eller dyrare än i Finland så skippade helt shoppingen där.
 
Men nu är jag hemma och tillbaka i rutinerna och är spänd på att testa allt jag köpte! Är nöjd med allt jag fick hem med mig ändå!
 
 


HJJONSSON    •  

Fina saker, gillar byxan!

Robex Lundgren    •  

fint

Ebba    •  

Älskar linnet & koftan, perfekt med vita jeans till ju!

Svar: tack så mycket :) kram

Linn Strömberg    •  

Härliga köp :D

Erica    •  

Åh vad mycket fint du köpt! :)

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Johanna Svensson    •  

Kul med lite nytt ju :D

Rebecka    •  

Fina saker! Concealern från MAC är lovely!

Svar:
Ja, vi hade det underbart :D

Kram

Prietha    •  

Älskar byxorna!!

emina    •  

bästa concealern!!! snygga byxor också :DD

Alice    •  

Fina inköp, roligt med nytt smink!!

marianorrgard    •  

sakerna på bild 2 och 3 verkar riktigt intressanta, skriv gärna en recension eller liknande sen, och kanske visa hur de ser ut på!! :)

Svar: Det kan jag säkert fixa! :)
Henrietta Nylund

MATILDA ROSQVIST    •  

Åh vad fin shopping :D

Anonym    •  

Ååh vad mycket fint, älskar shopping *.*

Amanda Engberg    •  

Så bra och fina saker! Vill köpa ett par flash tattoos jag också! :)

Amanda    •  

Fina grejer!
Och älska såna byxor!
Har tre stycken par, och fler lär det bli :P

Boel    •  

Snyggt och verkar som bra produkter :D

JUNITJEJ    •  

Vilka underbara byxor!

Viktoria Eriksson    •  

roligt med nytt, fina saker! :)

S A N N A    •  

MACs counciler äger!!

Amanda    •  

Åh så mycket bra och fint!

Jeanette    •  

Vad fina saker :)

Anita    •  

Älskar byxorna där !

Emelie    •  

Så roligt med shopping! :)

Emelie    •  

Men åh så mycket fint :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med en massa nytt! :)

Caroline Blomberg    •  

Härlig shopping!!

Ida - foto & häst    •  

åhhh så mycket fint! :'D vill med ut och shoppa haha :')

Pauline    •  

älskar byxorna!

MALIN    •  

Kul med lite nya grejer! Berätta gärna vad du tycker om Better than sex-maskaran sen :)

sara    •  

Ohh älskar MAC! :D

Maria Pettersson    •  

Kan du visa vart du sätter "gnuggisen"? Jag vill också köpa såna men vet inte riktigt vart jag ska sätta de ;)

Svar: Om du menar fejk tatueringarna så är det egentligen bara att lägga dom vart som helst! Har själv använt bara en gång förr men själv gillar jag att lägga dom på armarna! Supersnyggt också att lägga i ryggen/nacken eller vid foten! :) Finns mycket inspiration på nätet om man söker :)
Henrietta Nylund

Emmelie    •  

Å så snygga byxorna var :-D

Maria Pettersson    •  

Sv: tack för tips! ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!