Tusen tack!

Idag när jag gick in på Blogg.se och kollade igenom första sidan för att se om det fanns några intressanta inlägg så såg jag ett bekant ansikte, nämnligen mitt eget! Blev helt chockad av att se mig och mitt inlägg på självaste framsidan! När jag väl loggade in så märkte jag att jag var på sidan av översikten också!
 
Jag är så glad och lycklig över att det är någon som faktiskt har uppskattat det jag skriver om och velat att just jag av alla tusentals bloggare och blogginlägg ska synas på framsidan!
Detta får mig nu att vilja kämpa mera för bloggen och sprida mera glädje och inspiration! Det är en så stor motivation att veta att någon har uppskattat och gillat det man gör :)
Här hittar du mitt inlägg om 10 saker som gör mig lycklig :)


Carro    •  

Så roligt! :)

Carro    •  

Roligt! :)

Alice    •  

Vad roligt! grattis!!

Nina    •  

Vad kul! Ja bloggandet har gett mig också väldigt mycket :)

Erica    •  

Vad roligt! :)

MALIN    •  

Vad roligt för dig! Det förtjänade du verkligen :) Kram

Julia    •  

Åh så kul!! Kämpa på:) Kram

Linn Strömberg    •  

Blev så glad när jag såg dig dör på sidan! Det är du värd <3

Svar: Tack ska du ha fina du <3
Henrietta Nylund

Julia    •  

vad roligt :)

S A N N A♥    •  

Åh vad kul!!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt! :)

Linn    •  

Åh vad kul,sånt ger mer motivation till att blogga också!

Amanda Engberg    •  

Åh så roligt! :)

Sara Ekman    •  

Vad kul :D Där har jag också fått ett inlägg en gång, när jag hade simmat med hajar :)

norrbotten emmish    •  

vad roligt! :)
ha en skön tisdag

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad kul :D

Pauline    •  

så roligt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!