10 saker som gör mig lycklig

1. Mina nära och kära. Speciellt min pojkvän gör mig så lyckling bara av att vara i hans närhet! Och vänner och familj är jag så lycklig över att ha. Behöver jag ens förklara mera? 
 
2. Att få och ge komplimanger. Att få en komplimang kan göra ens dag så mycket bättre och när man själv ger en komplimang åt någon och ser hur glad personen blir så blir man själv så glad! Vi borde alla bli bättre på att ge komplimanger till varandra, vi alla mår så mycket bättre av det!
 
3. Då man vaknar riktigt utvilad. Detta är nog något av det bästa som finns enligt mig. Kan inte förklara hur skönt det är att fara och sova efter en tung dag och känna sig riktigt utvilad när man vaknar, det är lycka för mig!
 
4. Känslan efter ett gympass. Då man känner sig så där supertrött och man vet att man har gjort sitt bästa och redan nästan känner träningsvärken smyga sig på.
 
5. Sommaren och sommarlov. Jag känner mig alltid så mycket gladare och piggare under sommaren och alltid när solen tittar fram så gör det dagen såå mycket bättre! 
 
6. Då man får snälla kommentarer. Då man får riktigt gulliga kommentarer på bloggen eller via något annat ställe och man vet att den som har kommenterat bryr sig och har lagt sig sin tid på att läsa inlägget eller bara vill vara lite snäll, det är så härligt!
 
7. Konserter och festivaler. Om det är något som får mig att känna mig levande är nog det att stå med flera tusentals andra personer tätt och sjunga med full hals och hoppa och dansa som en galning till sin favoritartist! Får rysningar bara jag tänker på det!
 
8. Shopping. Ja, shopping får en egen punkt på denna listan! Då man hittar något riktigt bra i en affär och kommer ut med den saken i en påse och vet att den äntligen är ens egen är verkligen härligt! 
 
9. Då man gör någons dag bättre. Ett sådant tillfälle då man märker att man har gjort en person riktigt glad genom något riktigt simpelt är så härligt! Att säga något fint till personen i kassan då man betalar kan göra så mycket!
 
10. Då man är riktigt hungrig och får äta. Det finns nog inte något som är bättre än då man är superhungrig och får sätta sig ner och äta något riktigt gott! Eller om man har varit sugen på något i evigheter och äntligen får äta det!
 
Känner du igen dig på någon av punkterna?
 
Här är en av bilderna som Sarah fotade på mig förra lördagen! Är såå nöjd med bilderna och är så taggad för att göra designen klar med hjälp av dessa bilder! Besök hennes fina blogg HÄR! 


Alice    •  

Roligt att läsa och jätte fin bild!

MALIN    •  

Kul med en liten lista :) Det lyckas alltid fånga min uppmärksamhet! Kram

ebba    •  

så himla fin! roligt inlägg också!
svar: det hoppas jag på! har aldrig varit i london så ska bli riktigt spännande :) kram

Prietha    •  

Shopping är ju sååå bra för själen!

Isabelle Christiansson    •  

Åh vem älskar inte sommaren och sommarlovet :) Ha en toppenkväll :*

Netti    •  

Jag känner igen mig i massor av punkterna! :-D Tack för svaret förresten! Kram

Julia    •  

håller med på alla punkter! =)

Linn Strömberg    •  

Åh håller med om nästan allt!

Carro    •  

Åh så mycket härliga grejer :)

N    •  

Härliga saker!

Amanda Engberg    •  

Känner igen mig i många! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Känner igen mig nästan på alla punkter :)

Skogsraah ☾    •  

Kul att läsa :)

kelsie    •  

Så kul att läsa och såå fin du är! Kram

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken härlig lyckolista!! :)

Svar: Vad kul att du gillade den! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Åh håller med på allt!

Svar: Men åh vad kul! :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

kul och härligt inlägg! :)

Svar: Kul att du tyckte det! :)
Henrietta Nylund

Robex Lundgren    •  

fint

Ebba K    •  

Nummer 3, haha bästa känslan!

Alina    •  

Fin blogg!

Ida    •  

Att ge och få komplimanger! Hela dagen blir ju som så mycket bättre :)

sanna    •  

känner typ igen mig i alla punkter :)

sanna    •  

känner typ igen på alla punkter :)

sandra    •  

härligt inlägg :)

Frida    •  

Kände nog igen mig lite i alla punkterna haha! Väldigt fin bild förresten! :)

Malin    •  

Känner igen mig på allt! Speciellt sista, haha! Eller när man är sjukt trött och får sova, underbart!

Sarah    •  

Fin bild på dej :)

JOSEFINE    •  

vilken fin lista :) kloka saker med!

Linnea    •  

Känner igen mig till fullo. men på min lista så skulle jag komplettera den med hantverk och pysslande samt trädgårdsskötsel som är två av mina största passioner här i livet. Mycket fin bild på dig, btw!

Hanna Karlsson    •  

Härlig lista!

Svar: Vad kul att du gillade den!:)
Henrietta Nylund

Emilia Åkerberg    •  

Känner igen mig i princip alla punkter, speciellt 2an! Finns ju inget bättre än att ge komplimanger! Kram :)

jenny    •  

hur fin som helst!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Christina    •  

Jag känner igen mig på flera punkter. Men när jag läser punkt 1 så hugger det lite i bröstet pga att min son har det jobbigt med sin flickvän... Önskar honom den känsla du beskriver :)

Maria Linnea - Wanderlust    •  

Känner igen mig på flera! :) Men 4 och 9 är väl bara underbart, på helt olika sätt men :D

Emiza    •  

rolig att läsa

jonna    •  

känner igen mig på alla punkterna :) hehe

Hanna Westman    •  

Såå mysig lista, känner igen mig på måånga, kul :D

Helena    •  

vilken fin bild :)

Nina    •  

Känner igen mig på många punkter :)

Anonym    •  

10

Jasmine    •  

Tack för att du delar med dig. Punkt 10 kan jag verkligen relatera till.
Kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Superfin Bild! :) Känner nog igen mig i alla punkterna faktiskt! :)

Sanna    •  

Så himla kul med sånna här listor! :)

Joe    •  

kul läsning :)

Queenceee    •  

Kul med såna här inlägg. Viktigt att tänka på allt positivt i livet, så enkelt att fastna i negativitet :D

Nora Bååth    •  

Nummer två håller jag med dig till tusen :D

Josefine    •  

Känslan efter gympass är grym :D

Tilda Barkselius    •  

Håller med om allt du skrev!

Angelnrone    •  

Hej fina du!
Vilken underbar lista du har gjort♥
Precis som alla andra som kommenterar här stämmer mycket in på mig med!
Speciellt 1 Det bästa som finns då är LIVET fullkomligt♥
2 det värmer ♥+t man blir så glad
3, 5,7


Punkt 6 är ju sååå fint o precis som du skriver blir man ju så glad in i hjärtat, då någon har tagit sig tid att läsa något man
som bloggare har skrivit::) och skriva något rart tillbaka...
Punkt 9 är nog mycket jag som person!
Jag är spontan och älskar att ge mina Medmänniskor både beröm och säga fina saker från mitt ♥ärligt menat.
Att få göra någon annan glad, att få finnas där för någon och att vara en god lyssnare är en gåva man ska vara väldigt rädd om...




Svar: Tack så mycket för din fina kommentar! Så kul att du tog din tid att läsa och kommentera inlägget! Kul också att du instämmer på flera punkter :) Kram!
Henrietta Nylund

Angelnrone    •  

Glömde...
Kramisar från en Medmänniska till en annan/ Angelnrone ☆♡☆

jennifer    •  

jätte bra blogg<3!

Emmy's Life    •  

Vilken bra och rolig lista! Ska definitivt göra den jag med :)

Anita    •  

Så himla fin :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!