Mera nytt

Detta allt fick jag av pappa på samma gång som jag fick dessa skor! Eller ja, allt förutom dom 3 goldwell produkterna som jag fick från Williams mamma som är rektor på min skola då hon var på Grand Opening av våran salong i skolan!
Sa till pappa när han åkte till Sverige att köpa till mig massor av oreo kex när jag fick en idé att baka en oreo cheesecake! Så nu är jag supertaggad att baka min cheesecake när jag har massor av kex att använda!
Detta schampo kostade ynka 16,90€ / 169kr! Detta schampo har jag använt i skolan och det är verkligen superbra! Man märker verkligen skillnad på schampo man kan köpa för 3€/30 kr i närmaste mataffär och på salongsprodukter! Det är såå värt att köpa salongsprodukter!
Testade denna olja genast samma dag efter duschen och testade även schampot på bilden ovanför. Alltså denna olja!!!! Den är den bästa jag någonsin testat och det är verkligen allt i ett! Glansgivande, värmeskydd, luktar gudomligt, gör håret lent, och stärker håret! Alltså en mirakelolja! Rekommenderar starkt!
Dessa fick jag då av Williams mamma! Har inte än testat dom men ska antagligen ge bort Hot form flaskan eftersom att jag redan hade en sån mini från förr! :) Riktigt bra att ta med i väskan eller om man ska resa!
 


carolines    •  

gud vad kul med massa nytt :D

SV: men åh! Tack snälla och detsamma! :)) kram

Jessica    •  

Jaa, hon är grym:D

Madeliene    •  

sv: jag följer dig nu, blev nummer 85 :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Vad kul att få massa presenter hihi:)

Caroline    •  

Oreo cheesecake låter supersmarrigt!

Sv; Jag har hört mycket bra om de tightsen, mitt nästa par blir nog därifrån :) Och så snygga!

Julia ♥    •  

Alltid roligt att ha lite nytt! :D

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Alltid lika roligt med nya grejer! :)

Emilia Sjödin    •  

roliga saker! :)

Sara    •  

Oreocheesecake och oreokladdkaka är bäst. Kika gärna på mitt recept på oreokladdkaka, ligger under kategori kladdkakor :)

Alice    •  

Noooom vad mycket Oreo :DDD

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar den där oljan. :D

Emma & Julia    •  

Din blogg är så otroligt fin! Lägger helt klart till som bokmärke ;) Kram

Anonym    •  

Men vad gott med oreo! :D

Amanda Johansson    •  

Kul med lite nytt :D

Erika    •  

Så gott med oreos :)

Julia    •  

gott med oreos :D

Siri |Diabitfit|    •  

Åh, den där oljan skulle jag vilja prova!

Linneaellinore - FOTO    •  

Kul med nya produkter och åh så gott med Oreo! :D

Josephine - Living in London    •  

Sv: Tusen tack! :D

Anonym    •  

Vad mycket fint :)

Victoria    •  

Gud vilken söt blogg du har! Och schampot är otroligt bra! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Underbara bilder! Riktigt grymma produkter! :) Hoppas du haft en underbar dag! Kramar tjejen!

Pauline    •  

oreo! :)

Daniella    •  

Åh tack så mycket. När du känner att du behöver en ny design är det bara att höra av dig till mig! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med en massa nytt :)

B Y S M J    •  

mums med oreo! :*

MALIN    •  

Kul med lite nya grejer :) Mini-oreos är ju det bästa!

Anita    •  

Ååh, härligt :-D

Anonym    •  

kul med nytt :D

angelica bengtsson    •  

så najsiga saker :D

sv: ja, jag brukar också skriva ner och anteckna :)

Matilda Wikblom    •  

åh kul med lite nytt!

Ida    •  

Vad gott med oreo!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!