New shoes

Äntligen har mina skor som pappa beställde till mig kommit hem!
Om jag inte minns fel är båda beställda från skopunkten och kostade ynka 65€ / 650kr sammanlagt för båda två? Hur bra som helst ju! Värsta kapet :)
 
Är så nöjd med båda två och båda sitter som en smäck på foten och är sjukt sköna att gå i! 
Har nog aldrig varit nöjdare med skor som jag har beställt förutom dessa!
 
Ett stort plus är ju att dom bruna ser ju lite ut som en blandning av Primeboots och Johnny bulls!
 
Beställde dom svarta i storlek 37 och tyckte dom var exakt som en vanlig 37. Beställde dom bruna i 38 så att jag kan ha tjockare sockor i dom ifall jag vill använda dom på vintern, men tyckte faktiskt dom passade lika bra på som de svarta! 


Emelie    •  

jag gillar de första ;)
sv: jamen eller hur! celsius är typ det bästa som finns ;)

Loviza    •  

sv: tack så mycker :)
Har en blogg tävling på bloggen , va med vetja, va har du att förlora liksom? kram och ha en bra dag :)

Caroline    •  

Sjukt snygga båda två, och riktigt bra pris!

Ebba    •  

Supersnygga!
Svar: åh tack :) lockar alltid mitt hår åt nått håll men inte koll på vilket haha ;)
Kram

♫♪ sandra    •  

snygga!

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga! :D

Erika    •  

Mycket fina, har de översta i bruna :) (som dock har ganska kass kvalitet)

Olivia Ward    •  

Så snygga! Vill ha såna! :D

Josephine - Living in London    •  

Snygga!!

Sv; Tack :D
London visar inte sin bästa sida just nu och hösten är här nu, kallt och regnit :( Så det blir nog inte bara ben något mer under det här året!

CECILIA    •  

men guuuuud så snygga!!!

Petra    •  

sv ska hur som helst klippa till axlarna känner att jag behöver får bort det slitna och skönt att klippa på längden också

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Snygga skor! :)

Julia ;DD    •  

Fina skor:]

Anonym    •  

Grymt fina dom var!

Jolene    •  

Snygga! Bra smak, har de första ;)
Ha en fin kväll, love!

Julia    •  

Så snygga :)

izabellesss - skönhet, hälsa och dans    •  

Snygga ! :)

Viktoria Eriksson    •  

så snygga! :)

Prietha    •  

Dom första är supersnygga!

Alice    •  

Helsnygga!

Flisan    •  

Sv: mysigt :)

Snygga skor :D

lilly    •  

Sååå sjukt snyyga skor vill också ha sånna<3

Jonna    •  

Åh vad snygga!:]

Pauline    •  

älskar känslan av att ha köpt nya skor :D

wilma karlsson    •  

Men ÅH så fina! ♥

SARA EMILIA    •  

Supersnygga skor!

Johanna    •  

Snygga!

Petra    •  

snygga

rholmdal.blo.gg    •  

Tack för din kommentar!

Ida    •  

Snygga skor!

Amanda    •  

sv: åh va härligt! :D älskar såna dagar då man bara har en lektion! haha, nej jag vet det gick ju inte att basta i :(

Skitsnygga skor!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygga! :)

ida - photography, style, life ♡    •  

så himla snygga!

SV: hihi jag med! såå fantastisk! :D

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så snygga :)

Caroline    •  

Har bootsen fast i svart, älskar dom! Så fina!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!