Summer vibes

Nu har jag verkligen börjat längta efter sommaren och sommarlov! Detta sommarlov är ju det sista riktiga sommarlovet jag har i mitt liv, vilket känns rätt så tråkigt, men ändå ganska så spännande! Det är ju endast några skoldagar kvar tills det är dags att ta lov! Mest av allt ser jag ju fram emot resan till Spanien som händer om mindre än två veckor (!!!!).
 
Här ovan har jag då lite inspo från min Pinterest över hur jag skulle vilja klä mig i sommar. Rätt så simpelt och mycket jeans på nedredelen. Jag måste hitta de perfekta slitna jeans shortsen till sommaren då jag knappt äger några ordentliga. Jag har spanat in några par från Levi's faktiskt, någon som har erfarenheter av deras shorts?
 
 


Netti Starby    •  

Så snygg inspo! Kram

Maria Linnea    •  

Såå underbart med sommarlov! Ska vara i skolan från 11-12 i morgon och någon timme på torsdag och sen är det färdigt. Helt ofattbart! För mej har det gått så snabbt! :)

MALIN    •  

Sååå så härliga bilder! Som jag längtar efter sommaren! Kram

Zaisha <3    •  

Härliga bilder! Längtar också efter sommarlovet :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Grymt inspo :D

Alice Lindström    •  

grymt snygga outfits!

Sofia    •  

så fina plagg!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åhh så fint! Levi's shorts är så snyggt, har inga egna dock...

Amanda    •  

Vill också beställa ett par Levi's! :)

Linn Strömberg    •  

Njut som fasiken av ditt sista sommarlov nu! <3

Svar: Ja det ska jag verkligen ta och göra! <3
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Så mycket snyggt!

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Ebba    •  

härlig inspo!

svar: ja eller hur! tack :) KRAM

Caroline    •  

Så mycket snyggt! Jag längtar också till sommaren, här regnar det hela tiden :3

Pauline Hurtig    •  

så snygg inspo! härligt att det börjar bli varmt :D

Ellen    •  

Så så fina bilder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!