Nya sommarkläder

Häromdagen blev jag väldigt sugen på att shoppa kläder inför sommaren, och speciellt inför Spanienresan. Jag har en hel del somriga kläder, men ingenting likt det som jag fick med mig hem, så då var shoppingresan lyckad! Båda sakerna som jag hittade köpte jag på H&M och de kostade under 10€ / 100SEK styck, så då blir plånboken glad!
Denna lösa tunikan köpte jag för att kunna lägga på den ovanpå bikinin då jag ska till stranden eller poolen. Jag har länge sökt efter en tunika och denna var riktigt bra! Enda minuset med denna är trycket/mönstret, men det funkar. 
Denna tighta långklänning blev mitt andra köp och jag var faktiskt ganska osäker på om jag skulle köpa den först eller inte, men nu i efterhand så är jag väldigt glad över att jag köpte den. Jag äger ingen längre klänning från förr, och denna var riktigt fin. Jag ska övervinna mina kroppskomplex och använda den!


linah    •  

fint! <3

Netti Starby    •  

Men åh vad snygga och speciellt den tighta klänningen. Du ska absolut inte ha någon kroppskomplex för du är jättefin! Kram

Svar: Tack så mycket fina du! <3
Henrietta Nylund

Caroline    •  

Kul med shopping, älskar den randiga klänningen! :D

♫♪ sandra    •  

snyggt!

Caroline Blomberg    •  

Superfina!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

Days by Johanna    •  

Jätte fina båda två

MALIN    •  

Härligt med lite nytt! Tunikan tyckte jag verkligen om! Kram

Matilda    •  

Åh snyggt! Vill också shoppa!

Zaisha <3    •  

riktigt snyggt!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Skogsraah ☾    •  

Fina!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Danielas Dagbok    •  

klänningen är ju ursnygg på dig!

Svar: Ååh tack! :)
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Randigt som är så poppis just nu.
Ser super bra ut på dig :D

sandra.    •  

Jättefint ju :) och jag tyckte att mönstret på tunikan var riktigt härlig :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad fina!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilka fina klänningar! Du är jättefin i den! :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Josse    •  

Fina inköp!

Pauline Hurtig    •  

har också den randiga! eller liknande iallafall:)

beccalundin.blogg.se    •  

Fina klänningar










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!