Mycket på gång just nu

I morse var jag med om något lite ovanligare, att vara med i radio i direktsändning! Det var ganska skrämmande, men riktigt kul. Förra veckan var både jag och Jennifer också med på Vasabladet! 
Nu undrar säkert ni varför just jag är med om detta, och det är helt enkelt så att vår skola har ett samarbete med en annan skola och ska ha två stycken må bra dagar för kunder med cancer eller som har anhöriga som har/har haft cancer och pressen var intresserad av att höra mera om detta. :)
Här ovan kan ni läsa om vad det är som är på gång! Och HÄR så kan ni höra då vi var med på radio i morse, kan ni gissa vilken röst som är min? ;) Så ovant att höra sig själv och nu i efterhand är det så pinsamt att höra hur dåligt man pratade då man var nervös, men bättre lycka nästa gång!


Netti Starby    •  

Vad roligt och du pratade säkert jättebra och att det är pinsamt tycker nog alla om sig själva. :-D Kram

MALIN    •  

Vad spännande! Vilken rolig grej! Kram

Ida ❄    •  

kul :D

Skogsraah ☾    •  

Men vad kul!

Susanna Oslofru    •  

Så kul att spela in radio :D Härligt när det händer mycket :)

Linn Strömberg    •  

Men åh så kul!

Eweliba    •  

Gud så kul!

Sara Ekman    •  

Så kul :)

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så bra! WOW! :) Grymma du!

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Kan förstå att radion måste varit läskig men härligt att det gick bra :D

Tuva Björnwall    •  

åh vad roligt!!

Celine    •  

Men åh så spännande!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!