Inte ens en månad kvar

Jag har något så roligt att berätta, jag och William ska åka till Spanien bara jag och han den 6 juni! Så det är inte ens en månad kvar tills vi åker nu. Vi kommer alltså att åka med flyg till Malaga, och därifrån åka till Fuengirola där vi kommer bo.
Vi beställde flygbiljetterna på valborg före jag sprang iväg till jobbet, och nu har vi även boendet på klart. Vi kommer att bo i en lägenhet i en vecka och de sista dagarna blir på ett hotell vid stranden, mysigt! William har varit många gånger till Fuengirola och jag själv har varit dit en gång, så helt obekant är det inte!
Jag är riktigt taggad på att få sola ordentligt och njuta av början av sommarlovet i soliga Spanien! Det blir även högst antagligen en liten trip till Marbella för att shoppa och lite annat kul, men inget är spikat och klart ännu över vad vi ska göra under själva resan. 

Bilderna i inlägget är från resan till Gran Canaria i höstas!


MALIN    •  

Åh vad roligt för er! Det är såååå fint i Spanien! Kram

Netti Starby    •  

Men vad roligt och nu blev jag lite avis :-D Kram

CAMILLAESI    •  

så kul :-D

ISA    •  

åh fy tusan vad underbart!! även om det är varmt här nu också så är ju det där nått heeelt annat. Palmer, hav, vacay <3

Tuva Björnwall    •  

åh vad roligt, ska också ner dit i sommar :D

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så underbart?? ÅH! Fantastiskt underbart ju!! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så underbart! :D

Tilda Barkselius    •  

Men åh vad kul!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Men va roligt :D
Hoppas ni har tur med vädret.

Karolina    •  

Oj Malagaa är SÅ härligt, har varit dit två gånger och skulle gärna fara igen! Njuuuut! 😄

sandra.    •  

Men så himla roligt verkligen :)
Hoppas ni får det jättebra när ni väl åker :)

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Sanna    •  

Åh så mysigt ni kommer o ha det :)

Pauline Hurtig    •  

åh så underbart!

Caroline    •  

Härliga bilder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!