Friday outfit

Tröja - NLY Trend / Byxor - ONLY / Väska - Esprit
Här ovan ser ni två snabba outfit bilder från fredagens outfit! Älskar ljusa färger på kläder som ni kanske ser. Jag ska försöka att bli bättre på att ta outfit bilder då jag själv gillar att se på outfitbilder i andras bloggar!
 
Helgen var helt oplanerad och spontan, och spontant blir ju alltid bäst. Jag har lärt mig känna nya ansikten och lärt känna bättre såna som jag inte har känt så bra förr, och det är ju alltid kul! 
Idag är det så fint väder så man blev ju lite ledsen då man vaknade först vid klockan 13 idag, men har ändå hunnit sola en liten stund och nu bär det av mot Combo loppiset där jag har ett bord i två veckor. Så om ni vill fynda en hel del oanvända kläder och annat ska ni spana in på bord 195 om ni är vid Combo!


Sara    •  

Fint!

Tuva Björnwall    •  

så fin outfit!!

Alice Lindström    •  

fin outfit!

Amanda Westberg    •  

Så snyggt!

Zaisha <3    •  

så himla snyggt!

Netti Starby    •  

Så snygg outfit du hade! Kram

Lina Lingman    •  

ÅH fin blogg! Älskar ljusa bloggar.... **

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Kul med loppis, och snygg outfit :D

Malin Thorell ♔    •  

Jättesnygg väska :D

MALIN    •  

Vilken fin outfit! Älskar verkligen färg-kombinationen! Kram

Tilda Barkselius    •  

Så härligt att lära känna massa nytt folk!

VERONICA - fashionblog    •  

SÅ SNYGGT!! :)

Clara-Sofia Tips & sånt    •  

Så fin outfit :)

Malin    •  

Snyggt! =) Det är ju så himla fräscht med ljusa kläder.

johanna    •  

Så snyggt!

Pauline Hurtig    •  

snyggt!

Camilla Cecilia    •  

Så fint antrekk :D

ebba    •  

fin outfit :)

Caroline Blomberg    •  

Snyggt!

Cecilia    •  

Snyggt när man har nästan samma färg på kläderna. ;)

Sanna    •  

Jättesnyggt :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!