En lyckad långhelg

Denna helg har jag inte hittils hunnit blogga alls vilket jag ber om ursäkt för, men jag har njutit av det fina vädret med  bra sällskap på Williams villa och jobbat. Jag har också njutit lite för mycket av solen då jag råkade bränna armarna, bröstet och en del av mitt ansikte brutalt, så ifall ni har sett mig igår eller idag har ni förklaringen till varför jag ser så hemsk ut! 
 
Idag blir det jobb igen och imorgon på söndag så är det mors dag! Senare på kvällen kommer jag och William gå på bio för att se Bad Neighbours 2! Någon som har sett den?


Bambi    •  

Du lär uppdatera om Bad Neighbours 2 :D Är så nyfiken på om den är lika kul som den första filmen

Netti Starby    •  

Vad tråkigt att du har bränt dig men det är lätt hänt när man vill njuta i solen. Kram

SOFIA    •  

Gud så mysigt :)

Tilda    •  

Låter jättemysigt! :)

MALIN    •  

Det låter som en underbar långhelg! Vädret har ju verkligen varit fantastiskt! Kram

Tuva Björnwall    •  

låter himla härligt!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Detta såg fantastiskt ut!

Sanna    •  

Va mysigt, o fina bilder :) Jag har inte sett den filmen, meddela gärna hur den var :)

Pauline Hurtig    •  

vad härligt!

Linn Strömberg    •  

jag brände mig också på bröstet i helgen, så typiskt haha!

Sara Ekman    •  

Härligt!

Tilda Barkselius    •  

Ja långhelgen har varit underbar, förstår att du inte velat blogga :)

N    •  

Åh så härligt!

Caroline    •  

Mysigt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät ju helt underbart om vi bortser från brännan ;)

Ida - foto & häst    •  

åh så mysigt o härligt!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!