Dagens vill ha

Har ni hört talas om Anastasia Beverly Hills Glow Kits? Jag trodde att jag inte behöver ett i mitt liv ända tills jag swatchade det på handen inne i KICKS för någon dag sedan. Det måste nog vara de finaste highlighters jag någonsin skådat. Ni ser ju själv från kollaget ovanför hur fint that glow Glow Kitet är! 
 
Jag gillar verkligen att det ena kitet är menat för såna med lite kallare (rosa) hudton och det andra kitet är menat för varmare (gul) hudton. Själv har jag bara sett that glow då det andra inte fanns i butik, men jag är helt förälskad. De glittrar inte så värst mycket som vissa highlighters kan göra, utan skimrar mest och ger ett superfint glow.
Jag hittade inte någon svensk hemsida som säljer dessa online, men Beautybay säljer gleam Glow Kitet HÄR. Måste verkligen tipsa om att hålla utkik på Beautybay, de säljer smink såå mycket billigare än på många andra ställen, speciellt ABHs produkter! Dessa är ca. 20€ / 200SEK billigare på Beautybay än på Kicks.


MALIN    •  

Jag har "That glow" och paletten är SÅ bra och fin! Kram

MALIN    •  

Svar: Swish är en app där du överför pengar med endast hjälp av personens mobilnummer. Jag är väldigt försiktig och osäker med att ge ut mina kontonummer hit och dit och via Swish behöver man endast ge ut sitt mobilnummer som sagt, så det är grymt :) Kram

Svar: Åh vad smart! :)
Henrietta Nylund

Hanna    •  

hehe tackar :D
älskar dom där!

Åh JA tack!! :D

Caroline Blomberg    •  

Åh vill också ha denna!

Zaisha <3    •  

vill haaa :) de är så fina

Ebba    •  

är också så sugen på dem!!


svar: åh tack :D ja det kan jag absolut göra! KRAM

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh, de är ju bara så fina!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Åhhh tack för tipset! Har tittat på denna hos Kicks men tänker absolut köpa denna hos BeautyBay istället :D

Svar: Vad kul att du uppskattade det! Nu finns ju bara en färg inne i lagret, men om du vill ha den mera kalla (Gleam) så finns ju den på Beautybay nu!
Henrietta Nylund

Flisan    •  

sv: ja det vare hehe :P

Ronja    •  

de är så himla fina :) har gleam glow kitten <3

Linn Strömberg    •  

Åhhååh!!!

sofiasmode    •  

Ååh de verkar verkligen vara så sjukt bra, har själv spanat på dem ett tag! :)

Svar: Det är dom verkligen! Hade inte förväntat mig att dom var så fina som de var! :)
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Åh vad fina de var!!!

Danielas Dagbok    •  

jag som int e värst intresserad av smink blev SÅ intresserad av att beställa dehä nu!

Svar: Men vad kul att höra! Den är verkligen helt magisk! Vet inte om jag kan hålla fingrarna i styr från att beställa en sådan fastän jag svämmar över i fina highlighters!
Henrietta Nylund

Sanna    •  

Åhh dröm

Alice Lindström    •  

Ahhh vad jag vill ha!!!

Pauline Hurtig    •  

så snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilka bra tips :)

Caroline    •  

Jättefina!

Josephine    •  

Har that glow och jag älskar den!

Rebecka    •  

Åh är så sugen på båda två!!

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!