Zara goodies

1 HÄR / 2 HÄR
3 HÄR / 4 HÄR
5 HÄR / 6 HÄR
Förstår ni hur glad jag var när jag fick veta att Zara har börjat skicka till Finland också? Jag satt nu i morse och drömde mig iväg lite på Zaras hemsida och till min stora förvåning så är inte ens deras priser så dyra som jag alltid har föreställt mig! Till exempel så kostar allt på bilderna ovan under 50€ / 500 SEK vilket är sjukt bra priser!
 
Jag har ju tidigare nämnt att jag och William är lediga helgen efter påsken, så då blir det antagligen ett besök till Helsingfors så jag får shoppa smink, äta på Vapiano och shoppa loss på Zara. Och nu ser jag verkligen fram emot det! Ååh, kan inte tiden gå ännu snabbare?
 


MALIN    •  

Snygga grejer! Zara har så himla mycket fint inne just nu :) Kram

rememberthiis.blogg.se    •  

oh jag älskar zara, dem har så mkt fint :D

Tuva Björnwall    •  

så snygga saker!! :D

CAMILLAESI    •  

Snygga! :)

Linn Strömberg    •  

Åhh älskar Zara!

Sanna    •  

Åh va mysigt med Helsingfors, älskar den staden :D

Felicia    •  

Så fina saker :)

Tilda Barkselius    •  

Snygga grejer!

Amanda Forsman    •  

Åh de har så mycket fint!

Netti Starby    •  

Vad mycket snyggt! Kram

V I L M A L A ♔    •  

4an :OOOOOOO

Sofia    •  

Så fina saker

Amanda    •  

Så snyggt!! :D

Ida - foto & häst    •  

snygga plagg :D

Hillevi    •  

Den svarta väskan var jättesnygg!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Ge mig! :D

ZARA    •  

Åh massa snyggt!!

Erica Andersson    •  

såå fina saker, gillar verkligen den svarta väskan!:)

A M    •  

Vad fina grejer, blev kär i jumpsuiten!

Amanda    •  

Så mycket fint! :)

Celine    •  

Åh men äääälskar skinnjackan!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!