The bomber

Här är bilderna som jag lovade på den fina bomberjackan som jag köpte för inte så länge sedan på Vero Moda! Jackan är så mycket finare i verkligheten och är inte alls lika glansig som bilderna får den att se ut. Jag har inte hunnit använda den ännu eftersom att jag väntar på att det blir liiite varmare där ute än vad det är nu. 
 
Det enda som fick mig att tveka på att köpa denna var att den har orange fodring och gulddetaljer. Men nu i efterhand har jag inte ångrat köpet ett dugg, är så sjukt nöjd med den! Nu äger jag äntligen den perfekta bomberjackan!


Celine    •  

Så snygg! Vill också ha :)

Tuva Björnwall    •  

så himla snygg!!

sandra    •  

snygg!

ZARA    •  

Riktigt snygg! Älskar bomber jackor :D

Sabina    •  

Sååå snygg, verkligen ett bra köp! :)

Veronica Wallgren    •  

Så himla snygg!

Terese    •  

Ååå vilken snygg jacka!

MALIN    •  

Wow - vilken jacka! Hur läcker som helst :) Kram

Linn Strömberg    •  

Riktigt snygg!

Sofia    •  

Åååh vad snygg

wilma    •  

snygg!!

VERONICA - fashionblog    •  

Guuud så snyggt!! Åh så läcker jacka :)

Ronja    •  

jättesnygg :) vill också ha en bomberjacka!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag älskar min bomberjacka i spets från Rebecca Stella, ett plagg man behöver i garderoben :D

Clara    •  

Bomberjacka är så snyggt! Känns dock lite lustigt att plötsligt se "vanliga" människor ha sådana - förr var det bara skinheads. ^^

Sanna    •  

VA snygg!

Bambi    •  

Jäklar vad snygg den va!! Jag har dock letat efter en med rutigt foder och i svart - men inte hittat någon. Denna var dock riktigt nice!

Skogsraah ☾    •  

Snygg!

Amanda    •  

Åh så snygg! :)

Ebba    •  

åh vad snygg!!

svar: tack så jättemycket :) KRAM

V I L M A L A ♔    •  

Omfg så snygg! Precis en sån jag letar efter.. Kram ♡

Danielas Dagbok    •  

förbaskat snygg jacka!

Svar: Visst är den! Är såå nöjd!
Henrietta Nylund

Jenny    •  

Supersnygg!

Josephine    •  

Så snygg!

Melody    •  

Så himla bra inlägg. Tvekade först på att köpa den för den såg så himla tråkig ut i online butiken men sen hitta ja ditt inlägg och då köpte jag den ! ☺️

Svar: Gud vad roligt att höra! Hoppas du gillar jackan lika mycket som jag, kramis! <3
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!