Sneak peek

Sneakpeek på en bomberjacka som jag köpte förra veckan! / Maten vi åt på vår tre årsdag!

Idag hade jag som vanligt sovmorgon vilket satt riktigt fint efter en helg fylld med jobb! I helgen har också Williams bror, hans flickvän och deras lilla hundvalp varit här i Vasa på besök så ni som följer mig på snapchat (@ettakung) har säkert sett några glimtar av lilla sötnosen! 

Ikväll står det läxor på schemat och på fredag får jag påsklov! Känns så konstigt med lov igen, var ju precis sportlov?! Men man klagar ju inte direkt ;)
Veckan efter påsken är både jag och William lediga vilket typ aldrig händer och då ska vi nog ta oss ut ur denna tråkiga stad för åtminstone en dag, så får se vart vi hittar på att åka! 


ebba    •  

så snygg jacka!

svar: tack <3 ja superskönt verkligen :) KRAM

Cassandra Haraldsson    •  

Så fin jacka! :)

Tuva Björnwall    •  

åh vilken snygg jacka!! :D

MartinaOlsson    •  

Vinn två stycken posters från Design by Moritz! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58694/tavling-vinn-tva-posters-fran-design-by-moritz/

Hillevi    •  

Riktigt snygg jacka!

Tilda Barkselius    •  

Jackan såg jättesnygg ut!!

Netti Starby    •  

Vilken snygg jacka! Kram

Linn Strömberg    •  

Får också lov på fredag, så skönt! och vilken snygg bomber :D

Prietha    •  

Så härligt inlägg, är själv redan skolless haha ;)

Amanda Forsman    •  

Åh, maten ser mums ut!

MALIN    •  

Du är såååå snygg! Och maten ser så himla god ut! Kram

Emma    •  

Precis sån jacka söker jag också! varifrån är den?

Sanna    •  

Va fin jackan är :D

Emelie Pahlin    •  

Så snygg outfit! :D

Ida-Marie    •  

Åh så snygg bomberjacka :D

Svar: Ja, visst är den? Är helt kär!
Henrietta Nylund

ida - photography    •  

gud så gott!! :D

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så härliga bilder, ääälskar din jacka!! :)

Josefine Arvehall    •  

Sååå snygg jacka!

Liborius    •  

Åh grattis till tre år:D

wilma    •  

Sjukt snygg jacka!

Anonym    •  

Varifrån är jackan? Så fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!