Jag gjorde det!!

Jag ville slänga in ett snabbt hej här och förklara lite varför det har stått lite tomt här nu som då! 

Det är så att jag har skrivit mitt första studentprov idag i hälsokunskap så jag har läst på det nu i slutspurten riktigt ordentligt, och då hamnar ju bloggen lite på andra plats i prioriteringslistan. 
Provet gick bra (hoppas jag) och nu är det bara att vänta på resultaten! 

Allt kändes så sjukt bra när jag steg ut ur skrivsalen och jag kände då all tyngd bara lyftes från axlarna, gud vad skönt att det man har kämpat på i flera veckor äntligen är över! Dock blir man lite osäker då man hör olika sätt uppgifterna har tolkats osv. Så hoppas jag inte har förstått dom fel! 

Och så blev ju mina nycklar stulna eller att någon har tagit dom i misstag. Hade nycklarna inlåsta med alla andras telefoner och nycklar och ändå blev jag av med dom... Så får hoppas att någon trollar fram dom väldigt snart, har viktiga nycklar i den nyckelknippan! 
Men viktigast av allt är provet nu skrivet, och jag har en känsla av att det gick bra!



ebba    •  

så härligt att ha det gjort!

svar: ja visst är de, jag älskar dem! :) KRAM

MALIN    •  

Vad skönt att det kändes så bra! Fina fina du! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad skönt att det kändes bra finis <3 Tråkigt att nycklarna försvann bara :/

Netti Starby    •  

Vad härligt att det gick bra och vad skönt att det är över! Kram

Tilda Barkselius    •  

Vad skönt att provet är gjort!

Amanda Forsman    •  

Skönt att det verkar som om provet gick bra! :)

Ida - foto & häst    •  

åh så härligt att de gick bra på provet! så fin bild på dig :)

Prietha    •  

Det gick säkert jättebra! Hoppas nycklarna kommer fram snart :/

sv: Tack för svaret!

Danielas Dagbok    •  

ååh jag minns den dagen jag skrev hälsokunskap och det äntligen var över, SÅ härlig känsla!!

Svar: Jaaaa, känns så sjukt!
Henrietta Nylund

N    •  

Skönt att provet är över och att det känns bra :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Härligt att du känner så positivt kring de :)

Josse    •  

Vad skönt att det känns bra!

linah    •  

åh va kul!! <3

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så vacker du ääär, ha en underbar dag tjejen! Kramar fina du! :)

Liborius    •  

Å hoppas provet gick lika bra som det kändes:D

Amanda    •  

Så skönt att ha det gjort!

Maria Linnea    •  

Hoppas det gick bra för dej! :) Känslan när det var över är oslagbar! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!