Inte den enklaste väskan

 Denna snygga väska som jag har funderat länge på om jag skulle köpa eller inte köpa blev till slut inte världens enklaste köp... 

Jag kollade igenom rean på H&M och hittade denna och bestämde mig genast för att klicka hem den eftersom att de erbjöd gratis frakt med en rabattkod. Jag matade in koden och dubbelcheckade allt och när jag tryckte på att fortsätta till betalningen stod det att paketet var på väg hem till mig. Jag förstod inte hur det kunde vara så eftersom att jag inte ens hade hunnit betala för väskan!

Det visade sig att på något sätt hade det kommit automatiskt postförskott och förstod verkligen ingenting och blev så sjukt störd eftersom att väskan som var på rea blev samma pris som den skulle ha varit utan rea med postförskottet. Försökte att kontakta H&M och fixa det men fick svar väldigt sent så det gick inte att fixa då längre... 

Betalade såklart summan det slutligen blev och allt strul var nog värt det i slutändan, jag är så nöjd över min nya fina väska! 


ebba    •  

riktigt fin väska!

svar: men tack så mycket :) KRAM

Tuva Björnwall    •  

väldigt snygg!! :)

Agnes    •  

skitsnygg! och tur att det löste sig till slut :)

Caroline    •  

Åh vad jobbigt när det strular så... Men väskan var verkligen superfin!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Så snygg! :) Men tråkigt att det blev sånt strul..

Tilda Barkselius    •  

Jobbigt att det krånglade så mycket, den var sjukt snygg hur som helst :)

Hillevi    •  

Så snygg väska!

Amanda Forsman    •  

Åh såå snygg!

linah    •  

jättesnygg ju!

Netti Starby    •  

Vad trist att det strulade till sig men snygg är väskan verkligen! Kram

CAMILLAESI    •  

Snygg väska :-D

MALIN    •  

Jättefin väska! Tråkigt att det blev så fel.... Kram

Josse    •  

Så fin!

Linn Strömberg    •  

Jobbigt när det strular massor, men tur att du blev nöjd :)

Vanessa andersson    •  

åh så störigt, men kan kanske peppa dig med att det var en riktigt snygg väska!! :D

Melany Aurora    •  

Men åh hehe. Tur att det var värt det ändå. Det är en riktigt snygg väska! :D

BEATRICE    •  

Tråkigt att det ska krångla men väskan är super snygg, älskar färgen!!

Amanda    •  

Så snygg! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Blusen såg super fin ut!

EricaAndersson    •  

jobbigt med strul, dock var den skitsnygg så förstår att du är nöjd!:)

Prietha    •  

Åh så krångligt!

Ida - foto & häst    •  

Så himla snygg! :) Så synd att det var sånt stul med betalningen dock!

Elsa    •  

Men gud vilken snygg väska! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Haft denna själv! Gillade den skarpt! :) Så snygg, kramar tjejen!

Jessica    •  

Har en likadan fast svart! Men din var snäppet snyggare!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!