Positiv energi

 Nu får gärna snön försvinna så det kan bli vår och sommar så fort som möjligt! Det är ju mars nu trots allt... 
Hur mår ni idag? Jag mår mycket bättre nu och kan snart säga att jag har återhämtat mig helt och hållet från olyckan. Jag kan gå normalt nu utan att det tar otroligt ont i benet och jag kan så småningom börja äta normalt igen, så det känns så sjukt skönt! 

Jag har orkat mig tillbaka till jobbet både igår och idag och det är jag så glad för. Jag har skolat William igår och idag till jobbet, så han ska börja jobba med mig nu på McDonald's! Tycker det kommer att bli riktigt kul att ha honom där! 

Jag kommer annars nu att försöka söka tillbaka motivationen och inspirationen till bloggandet igen, så jag ska försöka leverera roliga inlägg till er och lägga negativiteten bakom mig så gott som det går! 


Prietha    •  

Skönt att det går framåt och kul att ha ens pojkvän som kollega också :)

ebba    •  

vad kul att ni får jobba tillsammans!

svar: tack så mycket :) KRAM

Emelie Pahlin    •  

Skönt att du har börjat återhämta dig! Ta hand om dig själv i första hand :)

Amanda Forsman    •  

Vill också att snön ska försvinna, men istället kom det ännu mer idag :(

Netti Starby    •  

Vad skönt att du är på benen igen! Kram

Pauline Hurtig    •  

skönt att du mår bättre!

CAMILLAESI    •  

Så fin bild :-) Skönt att du mår bättre!

MALIN    •  

Vad skönt att du börjar komma tillbaka! Du är så stark! Kram

Cassandra Haraldsson    •  

Så kul att jobba med någon som man känner :)

Sanna    •  

Härligt o höra att du mår bättre :)

Linn Strömberg    •  

Skönt att du känner dig bättre! <3

Frida    •  

Va skönt att du mår bättre :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Wow och jag klagar på den lilla snön som vi har xD

Sanya    •  

Vill också ha vår och sol! Hoppas du snart blir bättre, otäckt att bli påkörd! kram <3

Nimo    •  

Oj, vad mycket snö. Här är det ingen snö

Tuva Björnwall    •  

ja vår skulle inte sitta helt fel nu.. ;)

Isabella Huynh    •  

hatar snö, vill bara att de ska försvinna!

Julia    •  

skönt att du mår bättre :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åhh jag gillar snön jag <3 Vill ha vinter ett tag till.

Beatrice    •  

Tråkigt med snö, känns som att det aaaaaldrig försvinner! Hoppas allt blir bättre med dig, kram! :)

freja, trelleborgs största blogg    •  

vill också ha vår nu!

Emma Engström - Skönhetsbloggare    •  

Sommar hade verkligen inte varit fel just nu! :) Härligt att vara tillbaka på jobbet! Hoppas du får en underbar fortsatt fredag!

Amanda Engberg    •  

Så skönt att du mår bättre! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!