Girlpower

 
 
Alltså vilken kvinna Beyoncé är. Första videon visar sån sjuk girlpower och den andra är ju för fin så man sitter och gråter genom hela låten. 
Det första klippet blir man helt chockerad över hur någon kan ha en sån sjukt bra show ensam på en scen och sjunga top notch på samma gång, helt sjukt vilken talang den kvinnan har! Låten är ju passlig så här till kvinnodagen som var för några dagar sedan!
 
Det andra klippet med hennes man Jay Z är ju något av det finaste man någonsin har sett, både sångmässigt och klippen som visas igenom showen. Sättet som de ser på varann medan de sjunger är ju också så otroligt fint. Man ser verkligen att de är stolta över varandra.
 
Beyoncé och Jay Z är goals.


Wilma Ahlborg    •  

Sv: jaa men verkligen!! Kramis

Amanda Forsman    •  

Så grymma!

ebba    •  

beyonce är så grym!

svar: tack så mycket :) ha en toppen helg! KRAM

Linn Strömberg    •  

Bästa!

MALIN    •  

Ääääälskar Beyoncé! Hon är verkligen bäst! Kram

Tilda Barkselius    •  

Beyoncé är queen!

Hillevi    •  

Åhl Queen B <33

Frida    •  

Grymt bra!

Sanna    •  

Älskar videon med beyonce och Jay Z... love love love

VERONICA - fashionblog    •  

ÅH! Love this!!!

Josse    •  

Håller med! Goals!

Prietha    •  

Åhh halo/young forever videon, sitter och grinar nu haha. Så fin!!

Svar: Haha, samma här! Såå fint ju!
Henrietta Nylund

Liborius    •  

Älskar Beyoncé och är såå glad över att jag ska få se henne i sommar:D

Svar: Åååh, såå avis!!
Henrietta Nylund

Bea    •  

Hon är så sjuukt bra!

linah    •  

åhhh, älskar! <3

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag gillar Beyonce privat men musikaliskt förstår jag inte alls hypen med henne :P

Pauline Hurtig    •  

så bra!

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard    •  

Åh jag älskar Beyonce! Snacka om att hon är fantastisk på alla vis.

Amanda    •  

Hon är så bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!