Dagens outfit

 Tröja - BikBok / Byxor - ONLY / Overknee boots - H&M 
Jag tänkte försöka dela med mig av outfits lite oftare än vad jag brukar, eftersom att jag själv tycker om att se andras outfits och även visa upp mina egna, men det blir aldrig av! Idag började det dock snöa direkt jag steg ut ur dörren och skulle fota, och det var allmänt mörkt också så bilderna blev ju inte de bästa.

Nu kom jag precis hem till William efter att ha varit på en 50-års mottagning i stan. Det bjöds på godaste maten jag ätit på länge! Och den absolut godaste ceasarsalladen, så jag rullade nästan därifrån efter all mat!
Imorgon har jag en välbehövlig sovmorgon, så det kommer sitta så bra nu efter två tidiga morgnar! Har inte vaknat så tidigt som jag gör nu om dagarna på nästan ett halvår...


Emilia Åkerberg    •  

Så snygg outfit! :)

Linn Strömberg    •  

Jättesnyggt!

Helene    •  

Snyggt! :D

Emilia Sjödin    •  

snyggt! :)

Emma Engström    •  

Åh så himla fin du är! Jättesnygg outfit :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Snyggt :)

Elsa    •  

Supersnygg outfit! :)

Tilda Barkselius    •  

Jättefin outfit!!

Amanda Forsman    •  

Vilken fin outfit :)

Pauline Hurtig    •  

fint :)

Netti Starby    •  

Vad snyggt och bilderna blev ju bra trots mörkret! Kram

MALIN    •  

Vilken fin outfit! Det strålar verkligen om dig, trots vad som har hänt! Kram

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

A M    •  

Snyggt!!

patricia    •  

Så snygg outfit! :)

Prietha    •  

Så snyggt, verkligen skönt med sovmorgon!

ebba    •  

så snyggt, älskar jeansen! :) KRAM

Tuva Björnwall    •  

fin outfit!!

freja, trelleborgs största blogg    •  

vad snyggt =)

Amanda    •  

Så fint! :)

Sanna    •  

Snyggt, älskar byxorna!

Kajsa    •  

snygga stövlar :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!