bareMinerals Get Started Kit

Jag fick ett bareMinerals starter kit i färgen Light till julklapp som jag har testat nu ett tag och tänkte dela med mig av vad jag tycker om det! Kitet innehåller en primer, två mineralfoundations, en ''bronzer'', finishing powder och tre sminkborstar.
 
Primern gör sitt jobb och jag kan nog säga att denna är min favorit av mina primers. Den är ju också rätt så populär. Jag gillar även båda foundations och kan använda båda två till min hudton, men nu när jag är lite blekare använder jag den ljusaste. De ger ett jämt och naturligt täckande resultat som känns riktigt bra på huden och hålls på under dagen. Bronzern och finishing pudret är också riktigt bra och gör sitt jobb. 
 
Borstarna gillar jag men de är liite väl hårda. De river litegrann på min atopiska hud och stråna skulle gärna få vara lite mjukare. De är lätta att använda för att arbeta in produkten med. Concealer borsten har jag använt minst av, men den har jag också varit nöjd med.
 
Så som slutsats så är jag nöjd med detta kit och har märkt att mineralfoundation är det jag kommer använda i framtiden istället för flytande foundations. Det tar en lite längre stund på morgonen att arbeta in mineralfoundationen så jag använder endast dessa då jag har lite mera tid på mig att sminka mig. 
 
Du kan köpa ett Get Started Kit HÄR eller HÄR 


rememberthiis.blogg.se    •  

Najs :D deras smink är så bra!

Matilda Berlin    •  

Har länge varit sugen på att testa, men tyckt att det är lite smådyrt när man inte riktigt vet om man blir nöjd. Vad tror du? Värt eller inte värt? =)

Svar: Man brukar hitta på rea dessa kits nu som då, jag köpte även mitt på rea! På länken i inlägget så fanns kitet för under 550kr! Det är väldigt billigt med tanke på hur mycket fina produkter man får i kitet! Rekommenderar verkligen :)!
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Denna har jag velat prova såååå länge! Den verkar grym! Kram

ebba    •  

avis jag blev nu!

svar: åh tack så mycket <3 KRAM

A M    •  

Åh, har länge velat ha den här!

Linn Strömberg    •  

Måste testa jag också! Kostar så mycket bara, haha!

Svar: På länken i inlägget var det på rea för under 550kr vilket är en riktigt bra deal med tanke på vad som kommer med i kitet!
Henrietta Nylund

Sanna    •  

Älskar bare minerals, använder det av o till :)

Pauline Hurtig    •  

roligt!

Tilda Barkselius    •  

Kul att höra din åsikt, har varit sugen på fler produkter från Bare Minerals då jag använder deras puder och tycker om det :)

Hillevi    •  

Kul med nytt!

sandra    •  

åh nice!

Netti Starby    •  

Låter som väldigt bra produkter! Kram

Frida    •  

Har också den, är jättenöjd :)

Liborius    •  

Åh bra inlägg!:)

Cassandra Haraldsson    •  

Bra tips! :)

Shahrzad Garoosi    •  

love it

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Min bestie älskar deras produkter :D

Prietha    •  

Önskar dom hade tillräckligt mörka shades för mig för har hört mycket bra om dom!

Svar: Gud vad tråkigt att det inte finns anpassat för alla! :(
Henrietta Nylund

Julia    •  

har också testat det där kitet och håller med om borstarna :)

Svar: Har hört av många att det tycker så om borstarna!
Henrietta Nylund

Nimo    •  

Mer sånna inlägg! Roligt att läsa

Amanda Forsman    •  

Åh vill testa! :)

Amanda Engberg    •  

Så roligt att du är nöjd! :)

Emelie Pahlin    •  

Bra recension! Har länge velat testa deras produkter :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

åh vill testa!

Erica Andersson    •  

åhh vill testa, bareminerals har så bra saker!:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!