Välkommen till familjen

Hur söt är inte vårt lilla föl som kom till världen för fyra veckor sedan? Hon är så vild och så otroligt söt, vill bara kramas med henne hela tiden, men hon vill mest bara tugga på allting hon ser, haha! Jag brukar nästan aldrig vara i stallet då jag inte själv är hästintresserad, men ända sedan lilla Andrina kom så har jag varit lite oftare där! :)

Det är otroligt hur mycket hon har ändrats redan efter födseln utseendemässigt. Hon kommer även att bli vit som sin mamma i framtiden vilket är svårt att tro då hon var riktigt mörkbrun då hon föddes!


Gabriella    •  

Men åh såå galet söt!!

SKOGSRAAH    •  

Men åååh vad söt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag älskar hästar! Rena drömmen att få mysa med föl :D Där jag bodde tidigare hade vi en flock med skettisar som betade precis utanför vårat torp. Spenderade all min tid med de små tjockisarna och deras föl :P

Tilda Barkselius    •  

Men gud sååå söt!

Sara Ekman    •  

så söt! jag håller på att försöka betäcka mitt ena sto nu, hoppas hon tar sig snart!

Svar: Åh vad kul! Hoppas det lyckas! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Näääää vad söt! Kram

linah    •  

va fint! <3

Celine    •  

Neeeej så söt!

emeliesandelia.se    •  

Åh vilken sötnos! :D

Ida - foto & häst    •  

men guuud så söt!! åh vill oxå ha föl haha :')

Alice Lindström    •  

Men vad gulli!

Pauline Hurtig    •  

men aaaaw!

Rebecka    •  

Åh vilken söt!

Svar:
Tack fina du ♡ Maten var jättegod!

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!