Studenten Alexandra

Igår var det min systers tur att ta studenten! Jag sminkade och fixade håret på henne på morgonen och for sedan en snabbis ut och tog några studentbilder med hennes ena häst. Det var verkligen svårt att fota dom då det är två rörliga varelser som ska fotas i ett superblåsigt väder, men resultatet blev ju helt okej!
 
Tyvärr så hann jag knappt vara på hennes studentfest då jag var tvungen att jobba kvällsskift, men halva dagen fick jag i alla fall vara med på! Grattis än en gång till dig syster!


Tuva Björnwall    •  

åh grattis till henne!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilka fina bilder! Grattis till studenten :)

Pauline Hurtig    •  

åh vilka fina bilder!

Svar: tack fina du!
Henrietta Nylund

SKOGSRAAH    •  

Superfina bilder!

Tilda Barkselius    •  

Blev jättefina bilder!!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Såååå fina bilder! Stort grattis till henne!!!! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så underbart med studentfirande ju! :)

Mallan    •  

Men gud vilka fina bilder!!:)

Caroline    •  

Fina bilder! Va kul att ta studenten! :)

Jasmine Lundvall    •  

Jättefina bilder!! Vad fotar du med? Studentmössan är även lite olik den vi har, vart är den köpt??

Svar: Jag fotar med nikon d5000! Den är nog köpt från en helt vanlig butik som säljer studentmössor här i Finland! :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Vilka fina bilder!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Tycker det är så fint när man inkluderar djuren :D Jätte fina bilder :D

Sandra Dahlström    •  

Vad fin hon är! Stort grattis till henne :D

Alice Lindström    •  

Grattis till henne och fina bilder!

Lina Lingman    •  

Vilka fina bilder! Och vad härligt för henne att ta studenten, var bästa tiden!

myrtillus.blogg.se    •  

riktigt fina bilder! :)

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!