Sommaroutfit

Esprit
 
Solglasögon HÄR / Nyckelring HÄR / Väska HÄR / Örhängen HÄR / Klänning HÄR / Halsband HÄR / Armband HÄR / Skor HÄR
Idag tänkte jag dela med mig av en somrig outfit som jag mer än gärna skulle ha på mig i sommar! Klänningen och accessoarerna kommer från Esprit och Nelly. Allt i kollaget går i mina favoritfärger, beige och rosa! Guldsmycken med lite rosé i sig har blivit en stor favorit hos mig, och de passar ju riktigt fint med denna outfit!
 
Jag älskar klänningar som är tightare upptill och lösare nedtill vid kjolen, dessutom är ju denna en kombination av spets och volang vilket är superfint och somrigt! Det är ju smart dessutom att välja en beige/ljusrosa klänning ifall man inte vill eller kan köra på vitt. Jag skulle matcha denna outfit med låga klackar som man inte får sjukt i fötterna av och guld eller roséguld smycken. Halsbandet i kollaget från Esprit gillar jag verkligen då det är så simpelt och symboliserar mitt stjärntecken, kräftan. Det finns olika halsband för alla stjärntecken, så det är verkligen ett tips om ni vill ha ett simpelt smycke som symboliserar något! 
 
Till denna outfit är det smart att ha en liten väska där man får rum med alla nödvändigheter, men som inte är i vägen under dagen eller kvällen. Ett smart val är även en med axelrem så man kan slänga väskan på axeln! För att piffa upp det hela skulle jag hänga någon söt dekoration på väskan, till exempel denna i kollaget från Esprit! Jag funderar själv starkt på att kika in i Esprit affären här i Vasa och köpa med mig hem en nyckelring!


Sara Ekman    •  

fint!

Ebba    •  

superfint!
svar: tack så jättemycket :D KRAM

MALIN    •  

Vilken fin ouftit! Ääääälskar klänningen! Kram

Prietha    •  

Så fin klänning!!

Josefin    •  

Härligt!

Alice Lindström    •  

Snyggtsnyggt!

Gabriella    •  

Såå himla fint!!

JUNITJEJ    •  

Åh, så fin outfit!

Jag kikar in och önskar dig en GLAD MIDSOMMAR!!!

myrtillus.blogg.se    •  

vad fint! stort plus för de lite lägre klackarna :)

trisiaa    •  

Så fin outfit!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Glad Midsommar :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

super snyggt ju

Amanda    •  

Så fint! :)

alicia    •  

Så himla fin blogg!
De skulle vara jätte kul ifall du ville kik in min! Kramisar och tack på förhand:)

AMANDA    •  

Fint!!

Tilda Barkselius    •  

Riktigt fin outfit!

Sandra Dahlström    •  

Vilket fint kollage, jag gillar verkligen väskan! 😊🌸

Josse    •  

Fin outfit!

linah    •  

fint!!

Rebecka    •  

Åh vad fint :D

Svar:
Vad roligt :)

Kram

Pauline Hurtig    •  

snyggt!

Julia    •  

så fint! =)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!