Resan till Spanien

Resan började vid Vasa flygplats och vi skulle mellanlanda i Stockholm före vi steg på flyget till Malaga. Efter lite strul med Williams väska och ett skakigt propellflygplan så kom vi fram till Stockholm där vi skulle mellanlanda i lite över tre timmar.
Första stoppet vid Arlanda var vid Victoria's Secret då vårt flyg landade precis brevid VS! Jag handlade lite underkläder, VS underkläder är nog de finaste och de med bäst kvalité, så jag använder nästan endast deras underkläder nu för tiden. :)
Hur glada var vi inte då vi skulle hitta något att äta och vi hittade Max?! Jag har skämtat i nästan ett år om att vi borde åka till Sverige bara för att äta på Max, och så råkar det finnas på Arlanda, så kul!
Efter lite shopping och mat satte vi oss på flyget till Malaga som tog ca. 4 timmar. Vi sov halva vägen och lyssnade på Måndagspepp tillsammans resten av flygresan, så tiden gick relativt snabbt!
Här bor vi då i en lägenhet i Fuengirola! Det är mest finländare som äger eller hyr ut lägenheterna, så har inte hört någon tala annat än finska här! Det är så skönt att vi valde att bo i lägenhet denna vecka då allt är så fridfullt och så är det nästan alltid tomt vid poolen.

Resan gick supersmidigt och resan har överlag börjat över förväntningarna! Allt har varit top notch och det är inget som har gått dåligt, så jag hoppas jag det stannar så här resten av resan!


josephine Asplund    •  

Åh vad härligt! Hoppas du haft en bra dag, kram<3

Ebba    •  

Så härligt att få vara utomlands!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Men va härligt :D Kul att du fick testa Max också ;)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så underbart! :)

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

jl    •  

Visst är det girasol :)

Svar: Ja, det är det! :)
Henrietta Nylund

emeliesandelia.se    •  

Så underbar start! Jag hoppas att resten av resan blir lika bra! :)

Svar: Ja, det hoppas vi med! :)
Henrietta Nylund

Ellen Gräntz    •  

Åh vad underbart att vara på semester!

Svar: Jaaa, så skönt att komma ifrån allt en stund!
Henrietta Nylund

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Sara Ekman    •  

Härligt!

Julia    •  

härligt! :)

MALIN    •  

Vad härligt det ser ut :) Njut lite extra för mig med! Kram

Lovisa    •  

Gud så härligt! :D
Hoppas du får en bra resa! :)

Alice Lindström    •  

Åh vad härligt det ser ut!

Bambi    •  

Nästan så att man tycker MAX-restaurangen ditills var resans höjdpunkt ;) Nej då asså gud så härligt med en resa till Spanien och vad fint ni bor. När jag kommer hem till götet igen så ska jag äta på MAX känner jag.

Sanna    •  

Så fint!

Pauline Hurtig    •  

men vad underbart!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!