Puerto Banús

Idag blev det ett besök till Marbella och Puerto Banùs! Vi var även till det stora shoppingcentret La Canada, men mer om det senare.
Det är alltid en upplevelse att gå vid hamnen i Puerto Banús. Alla supersnygga (och dyra) bilar och båtar som ägs av miljonärer är så häftiga att bara gå omkring och se på! 
Alla gator i Marbella är så fina. Så mycket palmer och allt känns så annorlunda än Fuengirola där vi bor, fastän det endast är ca en halvtimme från oss.
Här ovan ser ni en av lyxbåtarna som stod parkerade vid hamnen. Man kan ju inte låta bli att drömma om att man själv skulle äga en så stor båt och glida omkring på havet från en världsdel till en annan. 

Nu har vi kommit tillbaka till lägenheten och ska precis gå ner till poolen för att fånga de sista solstrålarna för dagen. Nu har vi dessutom wifi här vilket gör livet en smula enklare. Dessutom kan ni följa min story på snapchat @ettakung då jag lägger upp varje dag något där! :)


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Såg härligt ut! :)

MALIN    •  

Vad härligt och fint det ser ut :) Kram

Gabriella    •  

Åh så roligt!!

Sara Ekman    •  

Härliga bilder!

Sanna    •  

Vad härligt det ser ut att vara!

FREEDOMtravel    •  

Visst är många lyxiga båtar coola, men jag tänker alltid på hur dyrt (soppan) det måste vara att köra dem, haha. Fast de som har råd med de där båtarna har väl inte såna problem... ;) Själva var vi nöjda med att kunna resa runt 1 år i husbil i Europa :)

Svar: Ja, sant! :D
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Ser fantastiskt ut :D

Amanda    •  

Alltså, allt ser så fint ut!

Sandra Dahlström    •  

Men så härligt ni ser ut att ha det!! :) Vill också åka utomlands!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad vackert det är! Njut :)

linah    •  

åh av fint!

Tilda Barkselius    •  

Men gud så härligt det ser ut!

Cassandra Haraldsson    •  

Härliga bilder! :)

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

Jag är ju inte bara lite avundsjuk! ;)

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

Jag är ju inte bara lite avundsjuk! ;)

Prietha    •  

Åh så härlig resa!

Amanda    •  

Så härliga bilder! :)

Ellen Gräntz    •  

Så härligt det ser ut, fina bilder verkligen :)

Ida - foto & häst    •  

Men så härligt! Fina bilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!