Mina sommarplaner

Nu har även jag äntligen tagit sommarlov igår vilket känns så skönt och efterlängtat! Jag tänkte nu dela med mig av mina planer som jag har so far inför mitt sista ordentliga sommarlov!
 
6-14 juni åker vi till Spanien, alltså väldigt snart! Det kommer att bli så skönt med lite semester ensam med William i södern. Får se hur ofta jag kommer att kunna uppdatera bloggen då jag inte kommer att ha wifi vid lägenheten.
 
18 juni tar första halvan av min semester från jobbet slut och jag återvänder till jobbet för resten av sommarlovet. Är även skolningsansvarig på jobbet hela sommaren, vilket är riktigt kul!
 
24-25 juni firar jag som de flesta andra midsommar! Jag har redan planerat ett villabesök med några nära vänner som jag ser fram emot! 
 
Mina två senaste inköp inför sommaren och resan till Spanien. Panikköpte ett par basic svarta shorts och en ny bikini övredel från Cubus!
 
20 juli är det äntligen min tur att fylla 18 år och bli myndig! Förhoppningsvis får jag även körkortet så snabbt som möjligt, men får se hur det går då jag inte ännu heller har börjat med körkortet...
 
5-7 augusti är det dags för Weekend Festival för fjärde året i rad för min del! Jag är alltid lika taggad på att åka, men i år är jag lite extra taggad då jag har hunnit fylla 18!
 
I slutet av augusti så börjar jag mitt sista år på frisörlinjen vilket känns helt otroligt. Det sista året sägs ju gå snabbast, så innan man själv vet av det är man väl utexaminerad frisör och student, längtar!
 
Så ser mina planer ut just nu inför sommaren. Har inte inplanerat så värst mycket, men mellan varven ska jag ju hinna jobba så mycket som möjligt! Det kommer säkert hända mer än vad jag har inplanerat nu, men ni lär ju se sedan då det kommer upp något annat kul! :)
 
Vad har du för planer inför sommaren?


sandra    •  

härligt att ha många sommarplaner. Minns själv inte sist jag ens hade några =/

Mallan    •  

Men åh så kul med massor att se fram emot!

Maria Linnea    •  

Nämen vi har ju födelsedag på samma dag, haha :) Spanien låter inte fel, själv åker jag till Italien, Schweiz, Frankrike och Monaco! :)

JUNITJEJ    •  

Vilken härlig sommar du får!

Alice Lindström    •  

Låter som att du har roliga saker planerat!

Tove Arvidsson    •  

Lät som några riktigt bra planer!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Låter som att du har en grym sommar att se fram emot :D
Vi har faktiskt inga planer alls vilket känns väldigt skönt :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vilka härliga saker du har att se fram emot! :)

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Tove Arvidsson    •  

Det låter som riktigt bra planer du har där :) Kul att kunna blanda lite jobb med roliga grejer också :)

Sanna    •  

Ser ut som jättebra planer!

Pauline Hurtig    •  

ser ut som en bra sommar! det enda inplanerade jag har är bebismys :)

MALIN    •  

Kul att läsa! Du har ju såååå mycket roligt framför dig! Kram

Gabriella    •  

Åh såå mycket roligt!!

Sandra Dahlström    •  

Vad härligt, låter som du kommer att få en kanonbra sommar! 😍

Netti Starby    •  

Vilken händelserik sommar du har framför dig! Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!