Marbella outfit

Topp - BikBok / Väska - H&M / Shorts och skor Primark / Solglasögon random butik i Spanien

Här ovan ser ni några bilder på min outfit som jag hade på mig i Marbella! Är så kär i mina nya sandaler som jag fyndade på Primark! Dock syns dom inte så bra på bilderna men de är så söta med små blomliknande dekorationer.

Idag var första dagen på jobbet efter min halva semester. Det var morgonskift som stod på schemat så var uppe redan klockan 6 på morgonen och gjorde mig i ordning. Jag har skolat nya sommararbetare hela dagen, och imorgon gäller samma sak! Känns skönt att vara tillbaka!



Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Alltid härligt när man fyndar :D

Milla    •  

Sandalerna ser supersnygga ut!!

Ebba    •  

Väskan var superfin! Kram

Alice Lindström    •  

Fin och somrig outfit!

Amanda    •  

Så fint! :)

Sarah    •  

Va fin du va :)

Tilda Barkselius    •  

Så fint!

Gabriella    •  

Såå fint!!

Danielas Dagbok    •  

snygg outfit!!

Julia    •  

så fint :)

MALIN    •  

Vilken fin outfit! Jättehärliga bilder :) Kram

Prietha    •  

Så fint!! Börjar själv jobba nästa vecka och ser halvt fram emot det :-)

trisiaa    •  

Så fin!

Ebba    •  

så himla fint!

svar: tack så mycket :) KRAM

Josse    •  

Så fint!

Marlene S.R    •  

vilken söt outfit!

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

Lika snyggt som alltid ;)

Fina, fina du! Kram

Sanna    •  

Snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Du är så fin! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!