Maj favoriter

 Dove summer revived body lotion med BUS / Escada Cherry in the Air parfym / Den fantastiska resan podcast / Anastasia Beverly Hills Brow Definer / EOS läppbalsam

Nu har det ju redan gått en bit in i juni, men jag tänkte ändå dela av mig av mina favoriter från maj månad! 

Dove BUS body lotion är för mig perfekt som inte gillar att använda BUS men ville få lite extra färg före de starkaste solstrålarna kom i maj. Jag smörjer mig alltid med en vanlig lotion under före jag smörjer mig med denna för att vara helt säker på att inte få några fläckar. Riktigt bra färg som ser naturlig ut dessutom!

Escada parfymen är min sommarparfym som jag har haft nu i cirka två år då flaskan är så stor. Den doftar underbart, sött och somrigt. Denna säljs tyvärr inte längre då det var en säsongsdoft! 

Den fantastiska resan med Zara och Noel har blivit en stor favorit i maj! Jag har lyssnat på tiotals avsnitt och den är min favorit för tillfället! De är så härliga och så smarta och visa. Rekommenderar er alla att lyssna på den om ni inte har gjort det redan!

ABH Brow Definern är en relativt ny produkt som jag håller på att bekanta mig med ännu. Hittils gillar jag den väldigt mycket och tycker att den är supersmart! Jag har den i färgen Blonde, men borde kanske skaffat den i Taupe som är en kallare ton. Mera om denna produkt senare i ett skilt inlägg!

EOS läppbalsam är något jag använder varje dag, och det märker man då detta läppbalsam börjar ta slut nu. Men det har hållit väldigt länge med tanke på hur ofta jag använder det! Måste köpa ett nytt ASAP! 

Vilka var dina favoriter förra månadef?


Gabriella    •  

Fina favoriter!!

Matilda Berlin    •  

Hur underbar är inte Doven?? Den har haft en självklar plats på min favohylla i badrumsskåpet i ett par år nu =) Love it!

Svar: Den är så bra! Den nya versionen är ju bättre än den tidigare! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Kul att se! Zara och Noel's podd älskar jag! Kram

Sara Ekman    •  

Kul lista!

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så härligt inlägg, så kul! :) Kramar!

Tove Arvidsson    •  

sugen på o pröva nya anastasia pennan, är den bra?

Svar: den är bra! Inte bästa jag testat men använder den nästan dagligen! :) kommer skriva ett skilt inlägg om den då jag kommer hem från Spanien! :)
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har min body lotion från Yves Rocher med doft av björnbär och lavendel. Bästa jag någonsin testat!

Alice    •  

Åh EOS <3333

Alice Lindström    •  

Älskar såna här inlägg :)

Ida - foto & häst    •  

så roligt inlägg! :D

Emma    •  

Var har du köpt fove bodylotionet? Finns det i vasa? 😊

Svar: Jag minns inte exakt var jag köpte den, men den borde finnas på t.ex. Anttila eller Minimani :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!