Godaste glassen som finns

Alltså denna glassen är nog den godaste jag någonsin har ätit! Jag åt samma glass på samma ställe förra gången vi besökte Fuengirola och det blev minsann många besök till Heladeria 900 den resan. Det var minst lika gott även denna gång!

Vi hade tur att vi hade hotellet nära detta glasställe så vi kunde fara dit gåendes den sista kvällen! Vi testade smakerna kinder bueno, vanliga kinder, nutella och cookie och alla var sjukt goda, men bueno är nog fortfarande en solklar favorit!


Ebba    •  

men så gott! KRAM

Sara Ekman    •  

Gott :)

AMANDA    •  

Gud va gott!

linah    •  

ser gott ut!

Netti Starby    •  

Glassen ser verkligen god ut! :-D Kram

Alice Lindström    •  

omnoooom vad gott der ser ut!

Agnes    •  

Åh, vad gott!! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men mums så gott!

josephine Asplund    •  

Haft en mysig dag?? Kram <3

Marie    •  

Men oh så gott

Anonym    •  

Åh vad gott!

Svar:
Ja visst är dom :D

Kram

MALIN    •  

Åh vad gott med glass! Mhmmm! Kram

Jennifer    •  

Varför smakar glass alltid så mycket bättre utomlands?! Så mycket fler goda smaker :D

Svar: Jaa! Någon borde öppna någon liknande glassbar i Finland!
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Den såg riktigt god ut :D

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

ååååh, vad gott :D

Sanna    •  

MUMS

SKOGSRAAH    •  

Ser jättegod ut!

Svar: Det var den också! :)
Henrietta Nylund

Amanda    •  

Åh så gott! :)

♫♪ sandra    •  

åh nu blev ju jag sugen på glass!

Ida - foto & häst    •  

ser verkligen supergott ut! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!