Giorgio Armani Sì EdT

Äntligen blev denna gudomliga parfymen från Giorgio Armani min! Jag tänkte precis för någon dag sedan på denna parfym, och har aldrig riktigt kunnat släppa den ur mina tankar då den är den perfekta höst/vinter doften, och kort efter det hittar jag den på otrolig rea på Kicks, lyckan är total!
 
Denna parfymen är precis vad min doftgarderob behöver. Jag har länge behövt en lite tyngre parfym att ha just på vinterhalvåret, och denna är ju den perfekta! Den orginella Sì parfymen är aningen för tung för mig, och denna är tung men ändå söt, perfekt!
 
Så här beskriver Kicks hemsida parfymen: ''Giorgio Armani introducerar Sì Eau de Toilette – en ny, ljus och delikat tolkning av Sì, Giorgio Armanis hyllning till den moderna kvinnan. Doften är skapad för en självständig, positiv och förförisk kvinna som vågar säga ja till livet. Sì Eau de Toilette återspeglar denna fängslande och bekymmersfria kvinnas utstrålning.'' 


trisiaa    •  

Åh måste testa!

Netti Starby    •  

Vad roligt och den doften har jag aldrig luktat på! Kram

Matilda    •  

Åh den luktar så gott!

MALIN    •  

Denna parfymen är min favorit! Såååå god! Kram

AMANDA    •  

Åh, är så sugen på att köpa den!

Alice Lindström    •  

Roligt med en ny parfym!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Åh va kul med ny doft :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med en ny doft! :)

Tilda Barkselius    •  

Underbart att hitta en parfym man letat efter på rea :)

Jessica    •  

Åh vill så gärna ha den parfymen, så underbar! :)

Ida - foto & häst    •  

Så härligt med ny parfym! Så fin :)

Julia    •  

Åh vilket bra kit! Superbra tips










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!