Sunday mood

Bilder: min Pinterest
Lite inspobilder söndagen till ära! Idag har det verkligen varit en slapp dag. Jag och William tog en lååång sovmorgon och åt sedan grillat. Efter det har vi varit ut på en promenad och så har jag klippt hans hår, och snart åker vi iväg på bio! Vi ska se Central Intelligence och jag är så taggad då jag älskar komedier! 
 
Ett minus från idag är att min tand som skadades i olyckan för flera månader sedan har börjat krångla något rejält. Jag har haft sån sjuk tanvärk i en vecka i streck nu, och den kom från ingenstans vilket är så konstigt då jag inte har någon känsla i tanden. Får ta och ringa tandläkaren imorgon och be om en akuttid, håller på att tappa förståndet med denna smärta!


Sanna    •  

Åh nej! Tandvärk är så jobbigt!

Sandora    •  

Solglasögonen!! <3 Så snygga!!!

Skulle du förresten vilja testa lite härliga aloe vera produkter från Forever living? :) Det har räddat mitt hår och min hy! :D

Mejla mig! [email protected]

Lovisa (wildisland)    •  

Hoppas att det blir bättre med tanden, det låter ju inte kul!

Tilda Barkselius    •  

Åh vilken mysdag, tråkigt att höra att tanden krångalr igen!

Pauline Hurtig    •  

åh vad jobbigt med tandvärk :(

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Love inspo :D

Josephine Stiles    •  

Grym inspo!

sandra.    •  

så sjukt jobbigt med tandvärk :( hoppas det går över!

Ebba    •  

vad härlig inspo!

svar: ja de var verkligen superkul :) KRAM

Elin    •  

Vilka fina inspobilder! Usch va tråkigt med tandverk... Hoppas det löser sig :)

Alice    •  

Aj hoppas det löser sig med tanden!

Pauline Hurtig    •  

fin inspo!

Ida ❄    •  

åh vad drygt att tanden krånglar :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!