Sköna låtar just nu

 
  
Dessa fyra låtar är mina favoriter från min spellista just nu. Den första är en rätt så nyfunnen favorit, men de tre andra har jag lyssnat på i flera veckor men inte tröttnat. Älskar låten Golden Light då den är så somrig och man blir så glad av att lyssna på den! Låtarna jag lyssnar mest på just nu är rätt så blandade, men sådant gillar jag! Så om ni inte har hört dessa tidigare är det bara att trycka på play och luta er tillbaka och njut! :)


AMANDA    •  

Needed me är såå bra!

MALIN    •  

Ääääälskar Needed me med Rihanna! Den är grym! Kram

Prietha    •  

Har bara hört Needed Me, ska lyssna!

Tilda Barkselius    •  

Riktigt härliga låtar!

Sara Ekman    •  

Älskar Rihanna!

Ida Lindborg ♡    •  

vilka härliga låtar! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tack för låttipsen! :)

Ebba    •  

älskar ride!
svar: tack så mycket :) KRAM

Elin    •  

Rihanna är så bra och den låten är så bra :)

linah    •  

bra tips:D!!

Netti Starby    •  

Jag älskar Rihanna! :-D Kram

Sandra    •  

Åh jag älskar också Golden light, såå bra!! 🌸

Alice Lindström    •  

Tack för tipsen!

Pauline Hurtig    •  

Kul med låttips

ebba    •  

riktigt bra låtar :)

rememberthiis.blogg.se    •  

bra låtar :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!