Modernt och stilrent


1. Vin-set HÄR / 2. Ljushållare HÄR / 3. Skål HÄR / 4. Skohorn HÄR / 5. Ljusstake HÄR / 6. Sparbössa HÄR / 7. Kanna HÄR / 8. Servettringar HÄR / 9. Bricka HÄR (adlinks)
Här ovan ser ni lite inspiration från Jewelrybox! Jag kan erkänna att jag är inte världens bästa inredare och att jag har svårt att hitta föremål som passar ihop med varandra. Däremot ser jag ofta saker som jag verkligen gillar, men då är problemet att jag inte vet vart jag skulle placera det. Men ändå är det riktigt kul att se på inredning och jag längtar efter att få inreda min framtida lägenhet!
 
Här ovan ser ni till exempel flera saker som jag anser intressanta och som är moderna och stilrena! P.S. Ett tips till er som är som mig, kolla på mycket inspiration och surfa omkring på olika sidor som säljer inredning för att hitta en uppfattning på vad ni gillar för något/har för stil!


Amanda Forsman    •  

Så fint, precis min stil!

Sanna    •  

Snyggt!

Teddys // Buddhist & Vegan    •  

Åh nice!

Sara Ekman    •  

snyggt!

Emelie Pahlin    •  

Åhh gud vad fint alltihop! Älskar 2:an :)

MALIN    •  

Vilka fina grejer :) Elefanten är såååå söt! Kram

Elsa    •  

Så fina saker! :)

MATILDA    •  

så snyggt :D

Prietha    •  

Åh så snygga saker!

Fanni Lindblom    •  

Haha, jag har precis samma "problem". Tycker ofta att andra har det så fint hemma hos sig men det är så sjukt svårt att få till ett personligt hem!

Alice Lindström    •  

Snyggt!

Ida Lindborg ♡    •  

Så fiint!

Pauline Hurtig    •  

så snyggt!

ebba    •  

så snyggt, älskar när det är stilrent :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!