Den stora dagen är här!

Idag är den dagen här som jag har väntat på hur länge som helst... i flera år faktiskt! Det är dagen då lilla jag fyller 18 år och blir myndig! Körkortet har jag tyvärr inte ännu i handen då jag har uppkörningen först på måndag, men det är inte hela världen, då hinner jag med en massa annat kul istället!
 
Ikväll firas denna dag i sällskap av mina närmaste och käraste kompisar som kommer och firar mig med lite tårta och annat smått och gott! Vi hörs senare om hur min dag har varit, och vem vet, kanske ni får se en glimt av några av de fina presenterna jag har fått? :)


Sarah    •  

Grattis :) Hoppas du får en jättebra dag :)

Svar: Tusen tack!
Henrietta Nylund

Katarina    •  

Stort grattis! :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Miss Baby Peaches    •  

Grattis!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Inez    •  

Grattis, så härligt! :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

linah    •  

grattis:D!!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

grattis!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

aw vad roligt :D

Hanna Sahlqvist aka Hannavic    •  

Men åhhh vad roligt!! STORT grattis snygging, hoppas din dag är fantastisk hittills!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Ååh tack!
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

Så fina bilder & grattis igen! kram

Svar: Åh tack fina du!
Henrietta Nylund

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •  

Grattis i efterskott :D

Svar: Tack!
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

massa grattis! :D

Svar: Tusen tack!
Henrietta Nylund

Emelie Pahlin    •  

Åhh! Grattis i efterskott, hoppas du fick en fantastisk födelsedag! :)

Svar: Ååh tack!
Henrietta Nylund

myrtillus.blogg.se    •  

oo stort grattis! 18 är så efterlängtat :-)

Svar: Tack! Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Nämen åh grattis i efterskott!!!

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

Anita    •  

Grattis :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Yvonne    •  

Grattis, det är nog en av de "viktigaste födelsedagarna"!

Svar: Tack! Ja verkligen! :D
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Stort grattis i efterskott! Jag hoppas du hade en helt fantastisk dag! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Elin    •  

Åh va kul! Grattis i efterskott :)

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

Danielas Dagbok    •  

grattis i efterskott! :) jättefina bilder på dig :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!