Central Intelligence

Igår såg vi filmen Central Intelligence på bio och trailern ser ni här ovan! Den var hysterisk rolig och så sjuk vid vissa tillfällen, men detta var just den typen av film som jag gillar. Jag älskar ju komedi, men det finns inte många komedier som jag sitter och gapskrattar åt, men denna var en sådan film man gör det på! Det enda minuset med denna film var att man tappade bort sig lite i handlingen ibland, men i slutet redde allt upp sig!
 
Kevin Hart är så sjukt rolig och han spelar ju huvudrollen i filmen. Även Dwayne ''The Rock'' Johnson var med och de var så sjukt roliga båda två. En film som jag verkligen rekommenderar till alla vare sig de älskar komedier eller inte!


Sandra    •  

Åh, jag har väldigt svårt för The Rock... :(

Sanna    •  

Åh vill se

Misstossequeen    •  

Vi såg den ihelgen, sååå rolig :D

Ebba    •  

den verkar riktigt bra!
svar: ja men verkligen :) KRAM

Amanda    •  

Åh älskar Kevin heart :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har också sett en massa nya filmer de senaste dock är jag inte mycket för komedi :P

Alice Lindström    •  

Måste ta och se den!

Ida    •  

Den här vill jag se! Och nu blev jag ju bara ännu mer taggad, låter som en toppenfilm :D

Tilda Barkselius    •  

Åh vill så gärna se den!

Lovisa (wildisland)    •  

Åh, kul tips! Ska absolut kolla :)

linah    •  

hahha älskade den filmen!!

AMANDA    •  

Åååh, den måste jag se!!

Josse    •  

Åh tack för tipset!

Amanda    •  

Måste se! :)

Rebecka    •  

Mysigt med bio! Denna film verkar så bra :)

Svar:
Det var jättehärligt :D

Kram

Sara Ekman    •  

Bra tips!

Elin    •  

Den filmen verkar vara så bra! Komedifilmer är bland det bästa som finns att titta på :)

Emilie    •  

Låter och ser ut som en jättebra film, definitivt något jag ska kolla vidare på :)

Linn Strömberg    •  

Åhh den vill jag se!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!