Webshop faves

webshop faves
 1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR / 5 HÄR
Här ovan har jag plockat ihop några av mina rea favoriter från Nelly och Zalando! Det finns ju inte så jätte mycket kvar av rean, men av dessa som jag har länkat för er ovan så finns det gott om storlekar kvar på, så passa på innan dom tar slut! 
 
Den vita klänningen skulle inte sitta helt fel, och samma gäller dom snygga beige klackarna! De har ju en lite tjockare klack och är annars inte heller så höga, så dessa skulle ju passa till studenten eller liknande! Jumpsuiten har jag redan beställt hem och den kommer ju passa fint till sommaren!
 
Helsvarta Nikeskorna känns helt rätt och blev verkligen sugen på ett par helsvarta sneakers då jag såg dessa. Och en By Malene Birger väska har länge stått högt uppe på önskelistan, och nu finns den på rea!
 
Har du hittat något reafynd?


ISABELLA    •  

åh så fint!!

linah    •  

snyggt! <3

Katarina    •  

Mycket snyggt!

Carina    •  

Fina saker :)Jag har gjort ett inlägg med mina favoritinköp under 2015

Carina    •  

Hej igen, sorry det blev fel bloggadress.. blogg.se ska det vara :)
Kram

Amanda    •  

Åh vad snyggt! :)

Jenny Karlsson    •  

Åh vad snygga saker!
Jag har lyckats fynda nån tröja i butik på rean annars blev det inget mer iår på klädfronten tyvärr, ibland kan man ju hitta så snygga kläder :)

Linn Strömberg    •  

Så snyggt alltihop! Speciellt nike-skorna :D

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Ronja Flygare    •  

jättefint :)

Dixi Wonderland    •  

Jag spelade precis in en video där jag visar upp mina rea fynd ;)

Erica Andersson    •  

åhh de beiga klackarna var så fina!

Pauline Hurtig    •  

älskar blommiga playsuiten!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!