Take me on a vacay

Satt idag och kollade igenom bilderna från senaste Spanienresan och drömde mig tillbaka till vårt all inclusive hotell och evighetspoolen där vi låg och solade varje dag! Skulle sitta perfekt nu med lite sol, saknar känslan av då solen bränner så där skönt på huden!
 
Nu har jag faktiskt suttit och kollat på lite olika resor då jag och William har planer på att åka till Spanien i början av Juni bara jag och han. Han fyller ju 18 nu på söndag så då funkar det ju bra om vi åker bara vi två! Hittils har jag inte hittat något som känns passligt för oss, men jag längtar så tills vi kan sola, shoppa, äta gott och bara vara i värmen bara vi två. En resa lite längre bort än Spanien skulle ju verkligen inte skada, men har ingen aning om vart man kan åka...
 
Har du några resetips till varmare länder?
 


Vilka härliga bilder :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Har tyvärr inga tips för har knappt varit utomlands med Kenza är ju i Maldiverna och det verkar magiskt :D

Elin    •  

Åh vad härligt! :)

ebba    •  

åh vad härliga bilder, lite värme skulle inte vara fel! jag åket till Gran Canaria om 2 1/2 vecka, där är de riktigt fint tycker jag!
svar: tack så mycket :) kram

Jessy    •  

Åh, hade inte suttit fel!

Netti Starby    •  

Jag gillar väldigt mycket att resa till Turkiet eller Grekland! :-D Kram

Svar: Har aldrig varit där faktiskt! Borde kika på resor dit också :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Vad härligt! Nu vill jag minsann ha sommar, sol och värme! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad mysigt att åka utomlands bara ni två tillsammans!

Svar: Jaa, eller hur? Längtar sååå!
Henrietta Nylund

linah    •  

åh vill resa nuu! <3

ISABELLA    •  

ååååh vill resa!!!

Tilda Barkselius    •  

Gud så mysigt att åka bara ni två, hoppas ni hittar något! :)

Madeleine    •  

Så fina bilder

Sofia    •  

Sååå härliga bilder!

Emelie Pahlin    •  

Vad härliga bilder! Vill också iväg på solsemester nu!!

Catrin Monica Sandberg    •  

Åh det ser underbart ut :)

MADDISENJ.SE    •  

Det hade inte varit fel. Jag skulle lätt kunna tänka mig att åka tillbaka till Mexico, var där 2v i januari för typ 5 år sen, så jäkla härligt!

Svar: Mexico skulle verkligen vara kul att besöka!
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

åh jag vill med åka utomlands!

ISA    •  

alltså kan jag få följa med eller!?? måååste iväg :P

Ronja    •  

låter härligt! vill också resa utomlands :)

Julia    •  

åh vore inte helt fel nu :)

Jenny Karlsson    •  

sv: Visst är dom! Åh vad kul, aldrig testat dom men skulle gärna göra :)

Jag äääälskar Thailand, annars är Gumbet i turkiet ett super bra tips, vart där två år irad och ska tillbaka iår igen, helt underbart där :)

Emma Sjölin    •  

Vilka otroliga bilder! Jag ska till Torrevieja i maj, längtar efter värmen!♥

N A T H A L I E    •  

Åh underbart, vill verkligen åka nuuu! :) kram

Caroline Blomberg    •  

Ser för underbart ut!!
Sv: Det är rimmel london stay mate som är mitt favoritpuder all time, men finns ingenstans att beställa då det är slut verkligen överallt :(

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härliga bilder! Jag vill också ut och resa i år.

Victoria    •  

Åh vad härligt det skulle vara att resa iväg nu! Såå kallt nu!

Maria    •  

Om ni gillar Spanien men samtidigt har lust att åka liite längre bort så skulle mitt förslag vara Teneriffa, som jag ju själv bloggat massor om :)

Svar: Tack för tipsen! Vi ska fundera ännu lite! :D
Henrietta Nylund

MATILDA    •  

men gud vad härligt! det ser ut :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!