Så vill jag klä mig i vår

1. Sköna halsdukar kommer jag definitivt att bära i alla fall i början av våren då det fortfarande är ganska kallt. 2. Vitt på vitt är såå snyggt! Vitt och guld är också en riktigt fin kombination. Måste skaffa nya vita byxor då mina börjar bli lite gråa på vissa ställen. 3. Jag kommer att köra på ganska mycket basic och enkelt. Ett par jeans och en skön tröja kan bli riktigt fint ibland, less is more!
4. Läder på läder, så snyggt! Har länge velat ha svarta skinnbyxor (fakeskinn såklart) och denna bilden påminner mig också om att jag måste hitta en snygg läderjacka i år! 5. Några av mina favoritfärger klädväg är vitt, beige, svart (och grått). Så det kommer jag köra på i vår också. En färggrann accessoar piggar upp vilken outfit som helst! 6. Så snyggt med en massa beige! Ett par slitna jeans är ett måste för mig året runt, tycker slitna jeans kan vara så fint! Ett par oveknee boots i beige skulle inte heller sitta helt fel.
 
Hur vill du klä dig i vår?


Eleonora Adriana ♥    •  

Snygga outfits där ^^

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så snygg inspiration! :)

Tilda Barkselius    •  

Åh allt var otroligt snyggt!!!

Angelica    •  

Så galet snyggt!

MALIN    •  

Allting är så himla snyggt! Läder på läder är en stor favorit! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vårmode <33

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Härlig inspo! Jag skulle också behöva hitta mig en snygg läderjacka! :)

Bellah - livet i USA    •  

Gu så snyggt!

johanna    •  

såå snyggt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Super snyggt. Första bilden tillhör Marianna :)

Svar: Glömde att skriva det i inlägget, men alla bilder är lånade från Pinterest :D
Henrietta Nylund

Emelie Pahlin    •  

Basic-plagg är snyggt och praktiskt! Jag vill köpa ljusa och fräscha plagg :) med fina detaljer, så som silversmycken och fina mobilskal!

Erica Andersson    •  

jeans och fina enkla tröjor kommer jag köra på i vår!:)

Madeleine    •  

Även om det är otroligt fint ute nu med vintern så längtar man ju allt lite efter våren.

Elin    •  

Åh så snyggt! Själv vill jag ha mer kjolar och klänningar :)

VERONICA - fashionblog    •  

Men wow! SÅ snyggt verkligen! :) Kramar tjejen!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Superfin inspiration! Förstår att du vill klä dig så :)

Jenny Karlsson    •  

sv: Tack så jätte mycket :)

Älskar att ha ett par tajta svarta jeans och nån oversize tröja, så himla snyggt och mysigt också för den delen :)

Isabella Huynh    •  

snyggt!

ida    •  

så himla snyggt!!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Så snyggt!:)

Pauline Hurtig    •  

snyggt!

Katarina    •  

Åh så fint! Älskar vår mode :)

Johan    •  

snyggt

Lollo    •  

Tänk att kunna ha det håret på tredje bilden!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!