Så får du längre ögonfransar

Övre raden före & nedre raden efter
Efter det här inlägget fick jag väääldigt många frågor om vilket ögonfransserum jag använder mig utav, och nu tänkte jag berätta lite om det fransserumet jag använder till både ögonfransarna och ögonbrynen!
 
Det jag använder mig av är alltså Xlash och har använt det i lite mindre än ett år nu. För mig har det funkat perfekt för både fransarna och brynen och när man ser tillbaka på bilder från början av förra året hade jag typ inga ögonfransar alls... 
Jag har hört och läst ganska många blandade åsikter om just Xlash, mest om allergiska reaktioner. Jag själv har inte fått någon dålig reaktion alls av användningen och jag tror att man faktiskt måste pröva själv innan man vet om det passar en eller inte då det är så individuellt med allergier osv.
 
Min mening med detta inlägget var alltså att berätta vad det är jag använder mig av och att det har funkat hur bra som helst på mig! Och ja, det funkar lika bra att använda det på fransarna och brynen! :) 
 
 
Du kan hitta Xlash från deras egna hemsida HÄR eller från återförsäljare HÄR och HÄR!
 
Inlägget innehåller affiliatelänkar.


linah    •  

åh, bra tips! <3

Paulina    •  

Hade vart kul att se bilder utan mascara :)

Svar: Jag har så ljusa fransar så man inte ser hur långa dom är utan mascara :( Har inte heller kommit på att ta några före-bilder utan mascara!
Henrietta Nylund

Paulina    •  

Hade vart kul att se bilder utan mascara :)

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Måste börja använda mitt serum igen:) Har det hemma:)

Linn Strömberg    •  

Åh vad bra tips! mina fransar är såå korta.

Sandora    •  

Hm jaa den kanske jag ska beställa då

Tilda Barkselius    •  

Tack för tipset, och gud så fina ögonfransar du fått!

ebba    •  

ska beställa hem de, tänkt göra de i två år nästan men inte blivit av än haha!
svar: nej men precis. de ska bli så himla skönt :) kram

ISABELLA    •  

Jättebra tips! :)

Ida - foto & häst    •  

Vilken skillnad, snyggt! Får ta och kika nämare på det :D

Sandra'    •  

bra tips :)
& vad roligt o gå frisörlinjen =) hoppas allt går bra på praktiken

Frida    •  

Bra tips :)

johanna    •  

Bra tips!

Amanda Eriksson    •  

Bra tips!:)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har också hört väldigt blandade åsikter kring denna produkten men kul att den fungerar för dig :D

emiza    •  

bra tips










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!